Збільшення штрафів ДАІ потягне за собою зростання хабарів, - юристи
"Щоб дізнатися техстан авто, потрібно спецобладнання, на око це визначити не можна", - каже адвокат Вадим Володарський, який спеціалізується на захисті прав автолюбителів.
За його словами, знизити аварійність підняттям штрафів не вдасться.
"Більшість ДТП з летальним результатом відбувається на трасах обласного значення, де авто розвивають величезну швидкість", - каже він.
За словами адвоката, більшість доріг влаштовано так, що вони свідомо змушують водіїв ризикувати життям.
"Траси двосмугові і, щоб обійти транспорт, потрібно постійно обганяти по зустрічній. При зіткненні шансів вижити немає", - говорить експерт.
Юрист упевнений, що більше користі принесло б збільшення штрафів для пішоходів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уряд вирішив збільшити деякі штрафи для водіїв у 5 разів
"На Бессарабській площі в Києві пішоходи розгулюють по дорозі під боком у автоінспекторів - і їм нічого за це. А треба штрафувати - вони стали б більш дисциплінованими. У нас підвищують не ті штрафи", - каже Володарський.
Нагадаємо, у Кабміні схвалили нові штрафи за порушення ПДР, які в 2-3 рази вище попередніх (проект ще повинні схвалити у Раді). Тепер за їзду з не пристебнутим ременем водія оштрафують на 340 грн (був максимум в 85 грн), а за порушення при переобладнанні авто (наприклад, вікна тоновані більше, ніж дозволено) - до 510 грн.
Крім того, за установку на дорозі предметів, що перешкоджають проїзду, покарають до 510 грн.
"Так сподіваються "приструнити" любителів виставити паркувальні смугасті світловідбиваючі конуси. А якщо водій відмовляється підкоритися даїшнику, то заплатить рівно вдвічі більше. Але найбільш спірний пункт проекту - те, що після скасування техогляду фактично знову даішники отримають право забороняти рух авто за підозрою в технічній несправності" , - пише видання.
За матеріалами: "Вести"