Агенти "Аеросвіту" виграють суди у Міжнародної асоціації повітряного транспорту
Київський апеляційний господарський суд відхилив скаргу представництва IATA на відповідне рішення Госпсуду Києва за позовом "Кий Авіа", пише журнал Forbes.
Рішення українських судів на користь "Кий Авіа" дають агентам і самому "Аеросвіту" привід сподіватися на отримання доступу до грошей, "завислих" у BSPlink. Але через велику кількість кредиторів проблемного авіаперевізника не всі продавці квитків зможуть повернути свої гроші.
Поки що агенти знаходять підтримку українських суддів. 6 березня Господарський суд Києва задовольнив позов Travel Professional Group і зобов'язав IATA врахувати в системі включення додану агентську розрахункову відомість коштів повернених пасажирам "Аеросвіту" в сумі близько 2 млн гривень.
11 березня Господарський суд Києва задовольнив позов "Пілота" і вирішив стягнути з IATA на користь компанії 620 тис гривень. Позов самого "Аеросвіту" задовольнили частково. Замість заявлених у позові 22,6 млн гривень суд визначив повернути авіакомпанії 17,7 млн гривень.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "АероСвіт" через суд вимагає понад 20 млн гривень в Міжнародної Асоціації повітряного транспорту
Усі рішення на користь "Аеросвіту" і його агентів IATA оскаржуватиме, кажуть в асоціації. У випадку з рішеннями щодо Travel Professional Group і "Пілоту", згідно з інформацією Forbes, вже подана апеляція. "На рішення Київського апеляційного госпсуду буде подана касація до Верховного госпсуд України", - сказав представник структур.
Зазначимо, що першопричиною судових розглядів між асоціацією і агентом стало банкрутство "АероСвіту". Після його початку IATA зажадала від всіх агентів проблемного авіаперевізника розрахуватися за авіаквитки, що вони й зробили. Однак, коли гроші надійшли на рахунки системи, їх заблокували.
"Кий Авіа" повернула гроші пасажирам і недорахувалася 1,12 млн гривень. Оскільки з BSPlink їх забрати не можна було, компанія взяла ці гроші із загальної суми агентських зобов'язань. Після цього IATA пригрозила взагалі відключити "Кий Авіа" від системи, якщо компанія не поверне гроші назад.
"Кий Авіа", у свою чергу, подала до суду з вимогою зарахувати ці гроші як повернуті пасажирам, а також визнати відсутність у IATA прав відключати компанію від системи за зняття коштів.