Британці їздитимуть за покупками до Франції
Як повідомляє The Telegraph, найбільші британські мережі роздрібної торгівлі, включаючи Sainsbury і Tesco, закрили свої магазини в Кале в 2010р., оскільки обмінний курс зробив "п'яні круїзи" менш привабливими, і ціни у супермаркетах Великобританії знизилися.
Але дві найбільші мережі у французькому місті - Majestic і Calais Wine Superstore - мають зиск від закриття своїх конкурентів і тепер приваблюють клієнтів з Британії.
Власники мереж вважають, що тенденція повернеться. Calais Wine Superstore рекламує знижки в межах £2 - £3 за пляшку і пропонує три за £6.
За інформацією спеціалізованого видання Off Licence News, реальна економія досягається, якщо купляти одразу багато, так що люди, які планують вечірки або весілля, будуть особливо зацікавлені.
Одноденні поїздки до Франції за спиртним були популярними у 80-ті та 90-ті роки. Але до 2010р. ситуація змінилася: британські супермаркети почали пропонувати товари за зниженими цінами, євро зміцнився, і поїздки не виправдовували себе.
Оскільки починається різкий спад євро по відношенню до фунта, споживачі прагнуть економити. Тому недовга подорож до Франції знову виглядає привабливо. Якщо євро продовжить падіння, кількість покупців, які прагнуть використати найбільш привабливі обмінні курси, тільки зростатиме.