"Донбасаеро" хоче позбутися частини флоту
Про те, що "Донбасаеро" хоче розформовувати свій флот, розповіли відразу три учасники ринку, пише "КомерсантЪ-Украина".
"Згідно з моєю інформацією, зараз чотири літаки Airbus A320 переоформляють на авіакомпанію Windrose. Щодо решти апаратів остаточної інформації поки немає", - відзначило джерело, ознайомлене з планами "Донбасаеро".
Гендиректор авіакомпанії Windrose Володимир Каменчук підтвердив виданню цю інформацію: "Згідно з домовленістю з лізингодавцем, ми плануємо найближчим часом отримати чотири літаки від "Донбасаеро", один з них вже днями надійде до нас. Акціонерам "Донбасаеро" немає сенсу утримувати перевізника, комерційні рейси якого давно виконує "АероСвіт".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "АероСвіт" домовився з донецьким аеропортом щодо виплати боргів
Власники "Донбасаеро" вирішили, що таким великим літакам краще літати з Києва, а не Донецька.
"Нам ці літаки потрібні більше на літній період", - уточнив Володимир Каменчук.
Тим часом гендиректор "Донбасаеро" Олег Новіков заявив, що поки компанія не передає літаки: "Ми як працювали, так і працюємо. У нас вісім літаків, нічого не змінилося".
Згідно з даними відкритої системи реєстрації повітряних суден airfleets.net, зараз флот "Донбасаеро" становлять сім суден A320-200 і один A321-200. За Windrose числяться A320-200 (1 літак), A321-200 (2), Dash-8-200 (1), Embraer 195 (2) і McDonnell Douglas MD-81/82/83 (5). Втім, дані в цій системі оновлюються із запізненням, а сайт "Донбасаеро" практично не діє.
"Донбасаеро" входить в альянс "Українська авіаційна група". Група була створена в 2007 році "АероСвітом" і "Донбасаеро", у 2010 році до них приєдналася "Дніпроавіа". Найбільшими акціонерами "АероСвіту" є структури "ПриватБанку", підконтрольні Ігорю Коломойському, а також співголові наглядової ради "Аеросвіту" Григорію Гуртовому.