RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

Facebook більше не обіцяє безкоштовне користування сайтом

Зміну слогану, яку компанія не афішувала, помітив іспанський Business Insider. Зараз на головній сторінці під формою для реєстрації написано «Це швидко й просто». За допомогою архівного інструменту Wayback Machine журналісти з’ясували, що текст поміняли між 6 і 7 серпня. Раніше там було написано: «Це безкоштовно і буде безкоштовним завжди». Експерт з цифрового права Хосе Антоніо Кастільйо пов’язує зміну гасла з ухваленою Європейським Союзом у травні 2019 року директивою 2019/770, яка прирівнює збір персональних даних до форми оплати. «Валютою Facebook були і є персональні дані користувача. Сайт ніколи не був безкоштовним, тому що дані коштують великих грошей», — сказав він. На запит видання компанія Facebook поки не відповіла. Видання наголосило, що попри те, що первісний слоган Facebook обіцяв безкоштовне користування соціальною мережею, у правилах сайта зазначене протилежне: «Ми не гарантуємо, що Платформа буде безоплатною завжди. Нагадаємо, The Wall Street Journal повідомляв, що Facebook має намір запустити цієї осені вкладку з новинами від провідних видань США. Раніше Федеральна торгова комісія США (FTC) вирішила оштрафувати Facebook на рекордні 5 мільярдів доларів через низку гучних витоків даних користувачів. Окрім штрафу, в рамках угоди із владою засновник компанії Марк Цукерберг також буде нести особисту відповідальність за дотримання вимог конфіденційності. У разі недотримання цих норм компанією Facebook його можуть притягнути до відповідальності, зокрема кримінальної.
Соціальна мережа Facebook прибрала з головної сторінки повідомлення про те, що користування сайтом безкоштовне.
Facebook більше не обіцяє безкоштовне користування сайтом Фото: gettyimages.com

Зміну слогану, яку компанія не афішувала, помітив іспанський Business Insider. Зараз на головній сторінці під формою для реєстрації написано "Це швидко й просто", повідомляє "Громадське".

За допомогою архівного інструменту Wayback Machine журналісти з’ясували, що текст поміняли між 6 і 7 серпня. Раніше там було написано: "Це безкоштовно і буде безкоштовним завжди".

Експерт з цифрового права Хосе Антоніо Кастільйо пов’язує зміну гасла з ухваленою Європейським Союзом у травні 2019 року директивою 2019/770, яка прирівнює збір персональних даних до форми оплати.

"Валютою Facebook були і є персональні дані користувача. Сайт ніколи не був безкоштовним, тому що дані коштують великих грошей", - сказав він.

На запит видання компанія Facebook поки не відповіла.

Видання наголосило, що попри те, що первісний слоган Facebook обіцяв безкоштовне користування соціальною мережею, у правилах сайта зазначене протилежне: "Ми не гарантуємо, що Платформа буде безоплатною завжди".

Раніше Федеральна торгова комісія США (FTC) вирішила оштрафувати Facebook на рекордні 5 мільярдів доларів через низку гучних витоків даних користувачів. Окрім штрафу, в рамках угоди із владою засновник компанії Марк Цукерберг також буде нести особисту відповідальність за дотримання вимог конфіденційності. У разі недотримання цих норм компанією Facebook його можуть притягнути до відповідальності, зокрема кримінальної.

Нагадаємо, що суд ЄС зобов'язав сайти з кнопкою "Like" від Facebook попереджати про збір даних.

 

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

28 08 2019 21:17
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ