Facebook братиме гроші за помітне розміщення постів
Про це пише ВВС.
Нова Зеландія стала першою країною, де випробують цю систему. Як кажуть представники соцмережі, компанія наразі лише хоче з’ясувати, чи готові користувачі платити за більшу помітність їхньої інформації.
Такий експеримент Facebook помітив користувач з новозеландського міста Вангарі. Коли він побачив пропозицію заплатити гроші за те, щоб його повідомлення було більш помітним для його друзів, він подумав, що це витівки шахраїв.
Заплатив два долари - більше шансів, що тебе прочитають
Проте в інтерв'ю BBC представники Facebook підтвердили, що пропозиція надійшла від самої компанії.
"Ми постійно тестуємо нові функції. В цьому випадку ми хотіли дізнатися, чи готові користувачі вдаватися до такого методу спілкування зі своїми друзями", - заявив представник Facebook.
За попередніми підрахунками, в деяких випадках користувачам доведеться заплатити $2 за те, щоб їхні повідомлення були більш помітні у френд-стрічці. Також йде мова про суму менше $1. Оплатити послугу можна буде за допомогою кредитної картки або PayPal.
Наразі невідомо, коли завершиться цей експеримент у Новій Зеландії, і чи пошириться він на інші країни.
Аналітик інтернет-компаній при Enders Analysis Іан Мод вважає, що в найближчому майбутньому компанія Facebook зробить багато інших спроб заробити гроші, пише Інтерфакс-Украина. Причина - вихід у найближчому майбутньому акцій Facebook на біржу, а також недавнє уповільнення росту компанії.
"За останні кілька років їх виручка росла швидше, ніж число користувачів", - заявив Мод.
Випуск акцій Facebook на біржу може полегшити ситуацію, вважає аналітик, тому що в руках засновника компанії Марка Цукерберга залишиться 57% акцій Facebook.
"Він завжди говорив, що хоче робити гроші для своєї компанії, а не управляти компанією для того, щоб робити гроші", - сказав аналітик.
Як повідомляв iPress, прибуток Facebook в минулому році сягнув $ 1 млрд, збільшившись порівняно з попереднім роком на 65%. Виручка становить $ 3,71 млрд. У 2012 році аналітики очікують зростання виручки Facebook до $ 6,1 млрд.