General Motors відмовляється від реклами у Facebook
В GM дійшли до висновку, що такий вид реклами не має достатнього впливу на споживачів і не збільшує продажів. Проте компанія не збирається закривати свою сторінку в соцмережі для популяризації брендів. Ведення сторінки є безкоштовним.
"Ми зараз не плануємо продовжувати рекламу, але ми залишаємося прихильними до агресивної змістової стратегії", - повідомило джерело в компанії, передає Financial Times.
За словами директора з маркетингу GM Джоела Еваніка, зміст сторінки залишається "ефективним і важливим".
Слідом за General Motors можуть піти інші
General Motors є одним з найбільших рекламодавців США. Автовиробник витратив $1,8 млрд на рекламу в Північній Америці минулого року, зайнявши третє місце після Procter & Gamble та AT&T. Інформація про зупинку кампанії в соціальній мережі може схилити інші концерни переглянути свою співпрацю з Facebook.
Раніше цього року в компанії заявивли, що переглядають свою рекламну стратегію з метою зекономити $2 млрд впродовж наступних п'яти років. Згідно з різними оцінками GM витратила $40 мільйонів на свою присутність в Facebook, з яких $10 мільйонів - реклама.
Це невчасна новина для глави FB Марка Цукерберга. Як відомо, соціальна мережа Facebook планує провести первинне розміщення акцій на біржі (IPO) 18 травня. У вівторок стало відомо, що компанія розмістить на фондовому ринку на 85 млн (25%) більше акцій, ніж планувалося раніше. Facebook запропонує потенційним інвесторам 422 млн цінних паперів, а не 337,4 млн.
Згідно з найновішими оцінками вартість однієї акції коливається на рівні $34-38. Остаточну цю цифру назвуть в четвер ввечері. Загалом вартість Facebook може становити понад $90 млрд. Це може увійти в історію як рекорд дебюту на біржі. Сьогодні він належить пошуковику Google, який в 2004 році оцінили у $23 млрд при розміщенні акцій.