HTC втрачає позиції на ринку смартфонів
Ще півтора роки тому HTC задавала тон ринку смартфонів на базі Android: частка компанії на ньому сягала 8,8%, а рентабельність перебувала на позначці у 30%. Натомість, зараз ринкова капіталізація компанії скоротилася на 75%, а рентабельність впала до 21-23%, пише Тechnoguide.
HTC - затиснута в лещата. З одного боку, Samsung нарощує обсяги продажів смартфонів нижнього цінового сегмента, та й Apple готує недорогий iPhone. З іншого - китайські виробники другого ешелону, такі як ZTE і Huawei, вдосконалюють свої дешеві продукти та прагнуть перетворити їх в недорогі "суперфони".
"HTC, як і Nokia, Motorola Mobility, Sony, LG Electronics і Research in Motion (BlackBerry), опинилися в складному становищі і намагаються оптимізувати асортимент продуктів", - пише аналітик банку Berenberg Аднан Ахмад у своїй замітці для інвесторів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: HTC готує до випуску флагманський смартфон M7
Банківський експерт наводить статистику квартальних продажів, що ілюструють проблеми виробників: "HTC: 7,5 млн телефонів за квартал, Nokia - 6,6 млн телефонів, Sony - 8-9 млн, Motorola Mobility - 3 млн, Research in Motion - 7 млн, і LG Electronics - 7 млн. А тепер давайте, порівняємо: Samsung - понад 60 млн, Apple - 48 млн, Huawei - 18 млн, ZTE - 8-9 млн і Lenovo - 7 млн".
Компанія планує покращити свої позиції на ринку смартфонів за допомогою нового девейсу M7, який планує представити 19 лютого на прес-конференції.
Захід відбудеться за тиждень до відкриття найбільшої виставки мобільних телефонів Mobile World Congress в Барселоні, а значить, HTC може розраховувати на увагу преси.
За словами Ахмада, щоб смартфон HTC з робочим назвою M7 допоміг компанії збільшити продажі, він повинен бути не просто черговим гарним телефоном, але чимось видатним.