Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Ілон Маск у політичній рекламі намагається компенсувати падіння доходів – FT

Ілон Маск у політичній рекламі намагається компенсувати падіння доходів – FT
Фото: gettyimages.com
Провідні гравці галузі політичної реклами в США скептично ставляться до намірів X(Twitter) заробити за рік $100 мільйонів.

Ілон Маск хоче заробити $100 мільйонів на продажі політичної реклами в соцмережі X(Twitter)  протягом 2024 року. Так він планує компенсувати втрати після виходу великих брендів з платформи.

Про це пише Financial Times.

Нещодавно Ілон Маск і його команда провели зустріч із сотнею нинішніх і потенційних клієнтів на політичну рекламу. Деякі учасники заходу пізніше отримали електронні листи, де йшлося, що X(Twitter) "будує сучасну глобальну міську площу — місце для зустрічей кандидатів і громадських організацій зі своїми виборцями з безпекою бренду та чесністю виборів на першому плані".

У листі також вказали, що X(Twitter) має 92,4 мільйона користувачів у США, 98% з яких мають право голосу.

Нову групу продажів політичної реклами X(Twitter) очолює Стен Макгуайр із Нью-Йорка, який раніше працював у відділі політичних продажів для Hulu та Walt Disney. У новому відділі наразі десять працівників.

Провідні гравці галузі політичної реклами в США скептично ставляться до намірів X(Twitter) заробити за рік $100 мільйонів. Наприклад, під час проміжних виборів 2018 року X(Twitter), приніс близько $3 мільйонів за продаж політичної реклами. Однак раніше компанія планувала заробити не 100, а 200 мільйонів доларів від такого джерела прибутку.

Наприкінці літа в очікуванні американських виборів на X(Twitter)  вперше з 2019 року повернули політичну рекламу.

У листопаді мільярдер Ілон Маск розкритикував бренди, які відмовилися від реклами у соцмережі X(Twitter) після звинувачень бізнесмена у антисемітизмі. Він вибачився за допис на підтримку теорії змови проти євреїв. Водночас бізнесмен заявив, що великі компанії, які занепокоєні його поведінкою, повинні перестати витрачати гроші на платформі і "йти до біса".


Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 2 – Енн Епплбом
Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 2 – Енн Епплбом
росія може програти цю війну. Для неї нормально програвати війни – Тімоті Снайдер
росія може програти цю війну. Для неї нормально програвати війни – Тімоті Снайдер
ЗСУ вдалося стабілізувати лінію фронту. Але росіяни продовжують атаки – Том Купер
ЗСУ вдалося стабілізувати лінію фронту. Але росіяни продовжують атаки – Том Купер
Нова Холодна війна? Третя світова війна? Як нам орієнтуватися в цей час сум'яття? – Тімоті Ґартон Еш
Нова Холодна війна? Третя світова війна? Як нам орієнтуватися в цей час сум'яття? – Тімоті Ґартон Еш
Стратегія США потрібна зараз. Поки ще не пізно для України – Бен Годжес та Гаррі Каспаров
Стратегія США потрібна зараз. Поки ще не пізно для України – Бен Годжес та Гаррі Каспаров
Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 1 – Енн Епплбом
Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 1 – Енн Епплбом
росіяни повільно просуваються на східному фронті. А на півдні несуть великі втрати – Дональд Гілл
росіяни повільно просуваються на східному фронті. А на півдні несуть великі втрати – Дональд Гілл
Бо Захід не реагує. російська підривна діяльність шириться Європою та вказує на моделі майбутньої агресії – Кейр Джайлз
Бо Захід не реагує. російська підривна діяльність шириться Європою та вказує на моделі майбутньої агресії – Кейр Джайлз