Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Імпорт вживаних автомобілів в Україні вийшов на новий рекорд

Імпорт вживаних автомобілів в Україні вийшов на новий рекорд
Фото: Константин Гришин / "Вести"
У вересні 2018 року імпорт вживаних автомобілів в Україну вийшов на новий рекорд.

Відповідно до підрахунків Auto-Consulting, за місяць було реалізовано 10 666 тільки легкових автомобілів, удвічі більше порівняно з вереснем минулого року. Ще 2309 одиниць припало на старий сегмент малотоннажних вантажних авто (LCV).

Для порівняння: за вересень ринок нових легкових автомобілів скоротився до 6324 штук, що на 17% менше, ніж минулого року.

За підсумками 9 місяців сумарний обсяг старих імпортних автомобілів уже становить 74 167 легкових автомобілів і 19 580 одиниць техніки сегмента LCV.

Імпорт вживаних авто не дозволив ринку нових автомобілів у 2018 році вийти на хороші темпи зростання, а з середини року там узагалі почалися тенденції спаду.

За даними асоціації "Укравтопрому", в перший осінній місяць поточного року українці придбали 6,8 тис. нових легкових авто і 10,2 тис. імпортованих машин, що були в експлуатації. Частка автомобілів з пробігом на первинному ринку сягнула 60%.

Найпопулярнішою маркою серед ввезених вживаних авто залишається Volkswagen. Минулого місяця українці поставили на облік 1538 вживаних фольксвагенів. На другому місці Renault з показником 1383 старих авто. Третій результат у Skoda - 1008 авто з пробігом.

Найбільш затребуваним автомобілем з пробігом на первинному ринку як за підсумками місяця, так і за період з початку року став Renault Megane. У вересні цю модель вибрали 976 осіб, а за дев'ять місяців - 7428 осіб.

В першому півріччі 2018 року продажі вживаних автомобілів в Україні перевершили за обсягами ринок нових машин.

Нагадаємо, що Верховна Рада схвалила законопроект №8488 про зменшення вартості розмитнення авто на єврономерах, який також передбачає підвищення відповідальності за порушення правил ввезення автівки до України.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян