Louis Vuitton очолив рейтинг кращих модних брендів
Louis Vuitton, вартість якого оцінили в $ 23,5 млн, зайняв 17-е місце в загальному рейтингу кращих брендів. Він наступає на п'яти Apple, IBM, Google, Microsoft і іншими. Лідером ж рейтингу є Cocа-Cola, яку оцінюнюють у $ 77,8 млн.
Другим з модних брендів став не представник предметів розкоші, а вуличний лейбл H&M, який посів 23 сходинку рейтингу ($ 16,5 млн). За ними розташувалися Zara ($ 9,5 млн), Gucci ($ 9,4 млн), Hermes ($ 6,1 млн) і британський бренд Burberry ($ 4,3 млн).
Також в список потрапили такі відомі марки, як Cartier ($ 5,5 млн), Tiffany&Co ($ 5,1) і L'Oreal ($ 8,8 млн).
ДИВІТЬСЯ ФОТО: 77-річна радянська гімнастка стала обличчям Louis Vuitton
"Незважаючи на непросту економічну ситуацію, яка розгорнулася на ринках Європи, всі топові бренди збільшили свою вартість", - йдеться в підсумковому резюме дослідження, пише Vogue.
Слід зазначити, що Louis Vuitton завів офіційний Instagram-аккаунт. Аккаунт з'явився напередодні показу весняно-літньої колекції, який пройшов сьогодні, 3 жовтня, на Paris Fashion Week.