Мережа McDonald's втрачає клієнтів, бо хотіла бути схожою на Starbucks
Про те, що у McDonald's грядуть проблеми, можна було побачити з останніх фінансових результатів. У третьому кварталі цього року вперше з 2003 року компанія повідомила про скорочення чистого прибутку від продажів у своїй мережі – до 1,8% за рік. Ще більший спад спостерігали у ресторанах мережі, які працюють менше 13 місяців. У Європі та Сполучених Штатах спад становив 2,2%, в Азії, Африці та на Близькому Сході - 2,4%
На думку експертів, збитки McDonald's – це закономірні наслідки поганої маркетингової політики компанії. McDonald's занадто багато зусиль спрямувала на розвиток мережі і перетворення ресторанів швидкого обслуговування на кав’ярні – McCafe, бажаючи уподібнитись Starbucks і переманити їх клієнтів.
У той же час компанія запропонувала надто мало інноваційних пропозицій щодо свого традиційного меню, тому клієнти почали відвідувати інші заклади. Також від початку року акції McDonald's впали на 14%.
Для порівняння - фінансові успіхи іншої мережі швидкого харчування Burger King, яка у другому кварталі цього року заробила $48,2 млн. Компанія-творець знаменитого гамбургера суттєво змінила меню, додавши до традиційних страв здорову їжу: фруктові коктейлі, курячі сандвічі та салати.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вигнання McDonald's з раю
Мережа впровадила низку інновацій, аби привабити більше клієнтів. Досі цільовою групою Burger King були в основному молоді чоловіки. Нововведення принесли успіх - до Burger King сьогодні все частіше заходять жінки та літні люди, а мережа змінює меню, керуючись уподобаннями цієї групи клієнтів. До прикладу, у меню з’явилися навіть булочки з корицею.
Експерти також зазначили, що McDonald's переборщив з акціями, за якими пропонував клієнтам багато дешевої їжі, що суттєво вплинуло на фінансові результати.
У McDonald's підтвердили існування проблеми. У новому році президент компанії Дон Томпсон пообіцяв запровадити багато нових позицій у меню. Зокрема, Томпсон зазначив, що покласти інший сорт сиру до сандвічу чи гамбургера вже недостатньо. McDonald's експериментуватиме з різними продуктами, які до цього не подавали у мережі.
За матеріалами: Gazeta.pl