Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мережа McDonald's втрачає клієнтів, бо хотіла бути схожою на Starbucks

Мережа McDonald's втрачає клієнтів, бо хотіла бути схожою на Starbucks
Фото: mozzarellamamma.com
За даними агенції Bloomberg, у боротьбі за смаки гурманів під знаком швидкого харчування компанія McDonald's втратила клієнтів у конкуренції з Burger King, яка нещодавно змінила своє меню. McDonald's не пропонувала жодних новинок у меню, натомість, працювала над великим вибором напоїв, насамперед, кави.

Про те, що у McDonald's грядуть проблеми, можна було побачити з останніх фінансових результатів. У третьому кварталі цього року вперше з 2003 року компанія повідомила про скорочення чистого прибутку від продажів у своїй мережі – до 1,8% за рік. Ще більший спад спостерігали у ресторанах мережі, які працюють менше 13 місяців. У Європі та Сполучених Штатах спад становив 2,2%, в Азії, Африці та на Близькому Сході - 2,4%

На думку експертів, збитки McDonald's – це закономірні наслідки поганої маркетингової політики компанії. McDonald's занадто багато зусиль спрямувала на розвиток мережі і перетворення ресторанів швидкого обслуговування на кав’ярні – McCafe, бажаючи уподібнитись Starbucks і переманити їх клієнтів.

У той же час компанія запропонувала надто мало інноваційних пропозицій щодо свого традиційного меню, тому клієнти почали відвідувати інші заклади. Також від початку року акції McDonald's впали на 14%.

Для порівняння - фінансові успіхи іншої мережі швидкого харчування Burger King, яка у другому кварталі цього року заробила $48,2 млн. Компанія-творець знаменитого гамбургера суттєво змінила меню, додавши до традиційних страв здорову їжу: фруктові коктейлі, курячі сандвічі та салати.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вигнання McDonald's з раю

Мережа впровадила низку інновацій, аби привабити більше клієнтів. Досі цільовою групою Burger King були в основному молоді чоловіки. Нововведення принесли успіх - до Burger King сьогодні все частіше заходять жінки та літні люди, а мережа змінює меню, керуючись уподобаннями цієї групи клієнтів. До прикладу, у меню з’явилися навіть булочки з корицею.

Експерти також зазначили, що McDonald's переборщив з акціями, за якими пропонував клієнтам багато дешевої їжі, що суттєво вплинуло на фінансові результати.

У McDonald's підтвердили існування проблеми. У новому році президент компанії Дон Томпсон пообіцяв запровадити багато нових позицій у меню. Зокрема, Томпсон зазначив, що покласти інший сорт сиру до сандвічу чи гамбургера вже недостатньо. McDonald's експериментуватиме з різними продуктами, які до цього не подавали у мережі.

За матеріалами: Gazeta.pl

росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі Кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі Кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд  Гілл
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд Гілл