Мережа METRO не збирається йти з України
Про це iPress.ua повідомили у відділі корпоративних комунікацій компанії.
Реструктуризація "METRO Кеш енд Керрі Україна" передбачає перегляд всього закупівельного досвіду клієнтів супермаркетів у магазинах, включно зі стратегією встановлення цін, формування асортименту, впровадження промо-акцій, мерчандайзингу та системи навігації магазином.
"Компанія планує залишити лише ті категорії та товари, які потрібні її професійним клієнтам. Згідно з результатами досліджень вподобань та потреб клієнтів, передбачаються значні зміни асортименту непродовольчих товарів. Основний фокус в асортименті непродовольчих товарів буде спрямований на задоволення професійних потреб HoReCa клієнтів компанії та клієнтів-представників дрібно-роздрібної торгівлі", - повідомили в компанії.
METRO Cash & Carry також перегляне свою цінову політику, починаючи від стратегії закупівель та узгодження закупівельних цін і закінчуючи політикою встановлення відпускних цін та формування промо-акцій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці дедалі більше заощаджують: роздрібні продажі уповільнюються
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" має чітку ціль - зміцнити свою позицію на ринку. Для цього ми створили масштабний бізнес-план удосконалень, який вже знаходиться на стадії впровадження", - зазначив директор "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" Клаус Ретіг.
Нагадаємо, нещодавно у ЗМІ з'явилася інформація про можливий вихід "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" з українського ринку. Одним з потенційних покупців мережі називали Auchaun.
Аргументом також було те, що CEO компанії Клаус Ретіг свого часу проводив реструктуризацію мережі магазинів Macro UK у Великобританії. Після чого британську мережу продали.
iPress.ua у компанії пояснили, що реструктуризація в Україні немає нічого спільного з виходом з ринку.
"У Британії мережа впродовж п'яти років показувала суттєвий спад. В Україні спостерігається, хоча і не завжди значне, але зростання продажів мережі впродовж останніх двох років", - зауважила керівник відділу корпоративних комунікацій "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" Анна Курбатова.
Виручка компанії у 2012 році становила €877 млн (на 10,9% більше у порівнянні з 2011 роком).
METRO Cash & Carry працює на ринку України з 2003 року. Мережа компанії складається з 29-ти класичних магазинів у 21-му місті України та 4-ох "METRO бази": в Кременчуці, Кіровограді, Тернополі та Луцьку. Сумарний обсяг інвестицій METRO становить €545 млн.