Мобільні оператори знижують вартість дзвінків в Україні
Про це пише "Коммерсант-Украина".
"Київстар" виконав вимоги Антимонопольного комітету і знизив ціни, заявив учора директор з маркетингу оператора Тарас Пархоменко.
"Це було компромісне рішення в рамках нашого діалогу з АМКУ про тарифну політику операторів мобільного зв'язку", - додав він.
В одному з тарифних планів компанії - "Класичному" - вартість внутрішньомережевих дзвінків з 11 липня зменшиться з 0,15 грн/хв. до 0,1 грн/хв., SMS-повідомлень - з 0,5 до 0,35 грн, MMS - з 1 до 0,75 грн, інтернет-доступу - з 6 до 5 грн/Мб.
МТС також недавно повідомив АМКУ про намір знизити ціни, пише видання з посиланням на джерела в компанії. Однак подробиці поки що невідомі.
В оператора заявили, що відправили ласта до антимонопольного комітету зі своєю позицією і зараз чекають відповіді.
АМКУ не задоволений
Зниження цін стосуватиметься небагатьох абонентів "Київстару" - в квітні-травні оператор перевів більшість користувачів "Класичного" на тарифний план "Велика сім'я" з щоденною абонплатою.
За словами Тараса Пархоменка, зараз "Класичним" тарифним планом користується близько 20 тис. абонентів. Водночас компанія обіцяє відновити підключення на нього.
В АМКУ дії "Київстару" і МТС вважають недостатніми.
"Це більше схоже на формальну відписку. Нас як і раніше не влаштовує їх обгрунтування собівартості", - заявив заступник голови АМКУ Рафаель Кузьмін.
Водночас в "Київстарі" не змогли повідомити, чи буде компанія ще знижувати тарифи.
"Ми поки не отримали офіційної відповіді від АМКУ і не знаємо, до чого у них є претензії", - заявив директор департаменту регуляторно-правового забезпечення компанії Андрій Осадчук.
За словами Рафаеля Кузьміна, в комітеті мають намір займатися вивченням обгрунтованості тарифів до середини липня.
Експерти вважають, що оператори навряд чи продовжать знижувати ціни на тарифи.
Антимонопольний комітет попросив двох українських операторів переглянути ціни на послуги близько трьох тижнів тому. У відомстві вважають необгрунтованим підвищення тарифів, яке збільшило вартість дзвінків і SMS-повідомлень в різних тарифних планах операторів на 20-50%.
Своєю черго в "Київстарі" і МТС зростання цін пояснювали в першу чергу інфляцією.