Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

На ремонт доріг потрібно виділити трильйон гривень, - Хміль

На ремонт доріг потрібно виділити трильйон гривень, - Хміль
Фото: tsn.ua
На ремонт українських доріг необхідно виділити один трильйон гривень.

Оскільки десять років дороги не ремонтували, то зараз потрібен разово 1 трлн грн на ремонт, тоді за 5-10 років можна було б відновити існуючу мережу.

"На дороги в теперішніх цінах потрібно 50 млрд гривень на рік. Це якби вони у нас були в ідеальному стані. Лише на утримання існуючих, без будівництва нових", - написав на своїй сторінці у Facebook екс-глава департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Мінінфраструктури Роман Хміль.

"Капітальний термін служби 10 років, всього маємо 170 тис км доріг державного та місцевого значення, тобто кожен рік треба ремонтувати по 17 тис км. Раз на п'ять років треба робити поточний середній ремонт (заміна 3-5 см верхнього шару асфальту). Це ще 17 тис км на рік середнього ремонту. Множимо на собівартість ремонту і виходимо приблизно на 50 млрд", - додав він.

"Гроші ці є звідки взяти, але ми ж знаємо, що витрачають їх не за призначенням. Так, в минулому році з зібраних 40 млрд акцизів дали лише 4 млрд грн з бюджету і ще 4-5 з інших джерел (кредити, тощо). В цьому році буде 6,5 млрд грн з бюджету і до 18 млрд грн з інших джерел", - підсумував він.

Нагадаємо, що відомий IT-підприємець Роман Хміль, який у квітні 2015 року курував департамент автомобільного транспорту і стратегічного планування автомобільних доріг у Міністерстві інфраструктури, вирішив звільнитися.

На днях прем'єр-міністр України Володимир Гройсман дав доручення Міністерству фінансів України забезпечити фінансування поточного ремонту і будівництва нових доріг.

Відзначимо, що в Україні майже половина автошляхів є небезпечними для їзди.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян