Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Куратор дорожньої реформи в Мінінфраструктури вирішив подати у відставку

Куратор дорожньої реформи в Мінінфраструктури вирішив подати у відставку
Роман Хміль. Фото: ain.ua
Відомий IT-підприємець Роман Хміль, який у квітні 2015 року очолив департамент автомобільного транспорту і стратегічного планування автомобільних доріг у Міністерстві інфраструктури, вирішив звільнитися

Роман Хміль вважає, що фактично підтримки від Верховної Ради його програма не отримала.

Про це він заявив в інтерв'ю AIN.ua.

"Коли я приходив працювати, я розраховував на те, що в нас є підтримка хоча б однієї гілки влади. Я брав участь у написанні розділу 13 Коаліційної угоди, яка стосується доріг. По-перше, там було написано, що коаліція готова - навіть зобов'язана - ці зміни підтримувати, і чітко виписані реформи дорожнього господарства, які потрібно реалізувати. По-друге, коаліція формує уряд. Відповідно, ми розраховували на те, що необхідні для цього законопроекти, які вносить цей уряд, депутати коаліції голосуватимуть результативно і доволі оперативно", - сказав він.

"При цьому я не кажу, що в ситуації немає моєї провини. Хлопці з Мінекономрозвитку були більш успішні, більш напористі, вони зуміли узгодити з депутатами і протиснути законопроект про держзакупівлі. Я не зміг провести дорожні законопроекти. І я не знімаю відповідальності з себе. Я встану і піду, бо звик відповідати за результати своєї роботи. Але я хочу сказати, що коли навпроти тебе сидять люди і розмовляють по фені, прямим текстом погрожують, шантажують і вимагають віддати їм держпідприємства в неформальне управління ... і при цьому - це народні депутати, які прикриваються цим статусом, або довірені люди вищих державних чиновників", - поскаржився Хміль.

Він додав, що в нього немає впевненості, що його наступник буде більш успішним у таких умовах.

"З моменту заяви Пивоварського про відставку я спостерігаю, що відбувається вже два місяці, і не бачу, щоб до наших політиків хоч щось "дійшло". Уряд не пішов у відставку, перевибори Ради навіть не обговорюються. Замість цього ситуацію намагаються зам'яти, перезавантажити шляхом політичних домовленостей, перерозподілу партійних квот, своїх кандидатур міністрів і т.д. А "ходоки", яким щось потрібно, тим часом продовжують ходити, як ні в чому не бувало", - сказав він.

Хміль повідомив, що планує повернутися в IT, а також продовжити займатися громадською діяльністю в сфері дорожнього господарства.

На запитання, яка в нього зарплата, Хміль назвав суму 5000 гривень на місяць. У бізнесі він заробляв "в сотні разів більше".

Нагадаємо, що міністр інфраструктури Андрій Пивоварський назвав феноменальними результати експерименту на митницях, згідно з яким частина їхніх доходів йдуть на ремонт доріг.

Раніше, Рада виконавчих директорів Світового банку схвалила рішення про надання Україні кредиту в обсязі $ 560 мільйонів для фінансування робіт з відновлення автомобільних доріг країни.

Довідка: Роман Хміль закінчив факультет кібернетики КНУ імені Т. Шевченка в 1998 році, після чого переїхав до США працювати програмістом. У 2002 році він повернувся в Україну, де разом із товаришем Дмитром Лисицьким створив IT-компанію SourceValley. У 2006 році її продали групі GlobalLogic. З 2006-го по 2012 рік Хміль був виконавчим директором GlobalLogic Ukraine, після чого перейшов у Ciklum Group на посаду головного операційного директора. Він також є венчурним інвестором ігрової студії Vostok Games.

У червні 2014 року він звільнився і сконцентрувався на соціальних проектах, як-от "Моя дорога". Мета цього проекту - об'єднати автомобілістів для впливу на реформування та розвиток дорожньої інфраструктури України.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян