Оптимізація клієнтської взаємодії: переваги та особливості використання зворотного дзвінка
Зручність та доступність контакту з бізнесом ― це перший крок до завоювання довіри клієнта. Що простіше звʼязатися з компанією, що швидше, уважніше і детальніше відповідає менеджер, то вищі шанси побудувати ефективну комунікацію з покупцем, що врешті завершиться продажем. Одним з найбільш дієвих інструментів, що допоможе забезпечити саме такий позитивний досвід, є зворотні дзвінки, що втілені розробниками call back Україна.
Оптимізація клієнтської взаємодії
Клієнтська взаємодія – це процес, що включає всі етапи спілкування клієнта з компанією, починаючи з першого знайомства з брендом і аж до покупки, а також післяпродажного обслуговування. І, можливо, повторних покупок, якщо досвід клієнтської взаємодії був позитивним.
Отже, мета кожного бізнесу ― оптимізація процесу взаємодії з клієнтом, досягти якої допомагають різні інструменти та підходи:
- доступність і простота першого контакту з бізнесом, зокрема, за допомогою віджету зворотного дзвінка на сайті;
- швидка відповідь ― час зʼєднання відвідувача сайту з представником бізнесу через callback становить лише 30 секунд;
- автоматична передача даних про дзвінки в CRM, завдяки чому історія спілкування зберігається в системі;
- контроль та постійне покращення якості обслуговування, що втілюється за допомогою записів розмов та детальних звітів про дзвінки, в тому числі замовлені на сайті через віджет.
Зворотний дзвінок як інструмент оптимізації
Зворотний дзвінок (callback) – це інтерактивний віджет, який бачить відвідувач сайту. Віджет пропонує користувачеві залишити свій номер телефону та отримати дзвінок від менеджера ― одразу чи пізніше, у зручний час.
Це простий інструмент, що відчутно допомагає бізнесу в оптимізації клієнтської взаємодії.
Переваги використання зворотного дзвінка
Впровадження та використання інструменту зворотних дзвінків приносить користь як бізнесу, так і користувачу.
- Для покупця:
- зручність: можна отримати консультацію одразу чи пізніше ― в підходящий для розмови час;
- швидкість: покупцеві не потрібно самостійно намагатися додзвонитись або чекати на відповідь менеджера;
- безкоштовно: витрати на розмови несе компанія.
- Для компанії:
- зростання конверсії сайта: завдяки callback значна частина «мовчазних» відвідувачів перетворюється на покупців;
- економія часу: менеджери не повинні відслідковувати звернення, віджет автоматично зʼєднує співрозмовників;
- позитивний досвід клієнтської взаємодії: миттєвий дзвінок від представника компанії збільшує довіру та прихильність клієнта;
- вдосконалення обслуговування: записи розмов допомагають покращувати скрипти та сервіс;
- аналітика: деякі постачальники послуги callback надають детальні звіти з даними про конверсію віджета, про рекламне джерело переходу на сайт, про дзвінки, здійснені за допомогою інструмента.
Особливості використання зворотного дзвінка
Розглянемо покроковий процес впровадження та використання віджетa callback.
- Вибір постачальника послуги callback. Це має бути надійна компанія з доброю репутацією на ринку комунікацій та позитивними відгуками користувачів.
- Оцінка гнучкості та функціональності віджета. Зверніть увагу на легкість налаштування, можливість адаптувати callback до мови, стилю, колориту, дизайну сайту, розкладу роботи компанії.
- Підключення. Налаштування й інтеграція інструменту з CRM, іншими програмами.
- Навчання команди користування інструментом.
- Аналітика. Оцінка ефективності процесів на підставі звітів про зворотні дзвінки.
- Запровадження змін, оптимізація обслуговування для досягнення кінцевої мети.
Висновки
Впровадження віджета зворотних дзвінків – це простий інструмент, що дозволяє досягти одночасно декілька цілей: вдосконалення обслуговування, покращення клієнтського досвіду, отримання даних для аналізу й оптимізації процесів. Та, звісно, кінцевої мети кожного бізнесу ― зростання продажів.
На українському ринку є надійні постачальники інструменту callback. Вони не лише забезпечать вас дієвим інструментом, а й допоможуть підключити й налаштувати віджет відповідно до ваших цілей.