Парламент заборонив вказувати у рекламі ціни в "у.о."
"За" урядовий законопроект у вівторок, 6 листопада, проголосували 266 карток народних депутатів.
Згідно з документом, зміни внесені у закон "Про рекламу", а саме в ст 8 "Загальні вимоги до реклами".
У пояснювальній записці йдеться, що найбільш поширені випадки зазначення цін в "у.о." (умовних одиницях ) у рекламі нерухомості, землі та автомобілів. Раніше прем’єр-міністр Микола Азаров і голова НБУ Сергій Арбузов неодноразово заявляли про необхідність обмежити обіг долара і посилити розрахунки в гривні.
Слід зазначити, що це не перша заборона парламенту на певний вид реклами. Зокрема, у книгарнях забирають з полиць книжки, на яких є фотографії з цигарками, щоб уникнути штрафів за пропаганду тютюнопаління.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Реклама сигарет зникла з українського телебачення
Причинами перевірки книгарень є "Закон про заборону реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів", який набув чинності 16 вересня цього року.
Згідно з законом, реклама тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється: на радіо та телебаченні, в тому числі кабельному, супутниковому, IP-телебаченні, on-line-телебаченні, мобільному телебаченні, цифровому і ефірному телебаченні та інших засобів передачі сигналу.