Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Перевізників змусять заздалегідь інформувати пасажирів про зміни в русі транспорту

Перевізників змусять заздалегідь інформувати пасажирів про зміни в русі транспорту
Фото: 2012ua.net
У Міністерстві інфраструктури підготували Порядок інформування населення про зміни в графіку руху транспорту у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби відомства.

Фахівці міністерства зазначають, що Укрзалізниця, власники автостанцій та інші підприємства-перевізники повинні будуть інформувати своїх пасажирів про скасування або перенесення термінів рейсів і маршрутів руху пасажирського транспорту не пізніше, ніж за годину до запланованого часу відправлення і прибуття.

У разі виникнення перешкод на маршруті перевізники також повинні будуть про це інформувати.

Зокрема, повідомлення такого характеру повинні розміщувати в засобах масової інформації, на офіційних сайтах, в місцях бронювання і продажу квитків, на інформаційних табло тощо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пасажирам Hyundai відмовляють у виплаті компенсацій: їхні квитки були не іменними

"До інформування населення про зміни в графіку руху, із зазначенням напрямів, де впроваджується заборона або обмеження, залучаються Мінінфраструктури та інші центральні органи виконавчої влади, місцеві органи виконавчої влади, які створюють територіальні підсистеми цивільного захисту, Укрзалізниця, власники автостанцій, а також підприємства, здійснюють перевезення пасажирів будь-якими видами транспорту", - йдеться у повідомленні.

В свою чергу, про виникнення надзвичайних ситуацій перевізників інформуватимуть відповідні служби та відомства, серед яких, МВС, Укртрансінспекція, Укравтодор, Укрзалізниця, комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, комісія з питань надзвичайних ситуацій та інші.

Нагадаємо, раніше у Кабміні розробили законопроект "Про автомобільний транспорт", згідно з яким планують зобов'язати перевізників обладнати автобуси тахографами, обмежувачами швидкості та ременями безпеки. Таким чином встановивши жорсткіші умови щодо заходів безпеки пасажирських і вантажних перевезень.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times