Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Продовжуємо працювати в Україні попри корупцію і бюрократію, - засновник WizzAir

Продовжуємо працювати в Україні попри корупцію і бюрократію, - засновник WizzAir
Фото: openlviv.net
Засновник і керівник компанії WizzAir Джозеф Вараді запевнив, що авіакомпанія не збирається покидати український ринок попри надмірне втручання влади у бізнес, бюрократію і корупцію.

"Сьогодні WizzAir представлений у 9 країнах Центральної Європи. Наші плани досить масштабні. Ми збираємося розширюватися на країни Кавказького регіону і вже незабарм почнемо літати в Дубай і Тель-Авів. Бізнес-модель, яку ми розробили, дозволяє нам розширюватися практично без кордонів", - розповів Вараді, передає Forbes.

"Що ж стосується України, то, незважаючи на корупцію, бюрократію і надмірний вплив влади на місцевий бізнес, з чим нам доводиться мати справу, WizzAir все ж закріплюватиме свої позиції тут. Ми любимо Україну, любимо тутешніх клієнтів", - сказав засновник компанії.

Вараді зазначив, що WizzAir усіма силами намагається утримати найменшу вартість польотів для своїх клієнтів. Авіакомпанія навіть трохи сповільнила хід своїх літаків, щоб витрачати менше палива і не піднімати ціни з його подорожчанням

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Wizz Air не переглядатиме вартість авіаперельотів

"Умови бізнесу зараз такі, що майже всім доводиться йти на компроміси, десь поступаючись обставинам. Шкода констатувати, але часто такі вимушені поступки призводять до того, що компанія все далі відходить від своєї первісної парадигми. Ми собі такого не дозволяємо", - наголосив керівник WizzAir.

Він також додав, що головною характеристикою сучасності є інноваційність.

"Компанії не достатньо однієї людини, який тримав би ніс за вітром. Новаторське бачення повинно бути у всіх членів команди, аж до секретаря", - зазначив Вараді.

ТОВ "Авіалінії "Wizz Air Ukraine" входить до групи компаній Wizz Air. Перевізник оперує 17 маршрутами до 9 країн.

Група Wizz Air почала роботу в 2004 році. Літаки компанії курсують у Великобританію, Францію, Німеччину, Італію, Іспанію, Польщу, Норвегію, Фінляндію, Швецію, Туреччину, Грецію та інші країни.

Флот групи нараховує 39 літаків Airbus-320.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян