Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Продовжуємо працювати в Україні попри корупцію і бюрократію, - засновник WizzAir

Продовжуємо працювати в Україні попри корупцію і бюрократію, - засновник WizzAir
Фото: openlviv.net
Засновник і керівник компанії WizzAir Джозеф Вараді запевнив, що авіакомпанія не збирається покидати український ринок попри надмірне втручання влади у бізнес, бюрократію і корупцію.

"Сьогодні WizzAir представлений у 9 країнах Центральної Європи. Наші плани досить масштабні. Ми збираємося розширюватися на країни Кавказького регіону і вже незабарм почнемо літати в Дубай і Тель-Авів. Бізнес-модель, яку ми розробили, дозволяє нам розширюватися практично без кордонів", - розповів Вараді, передає Forbes.

"Що ж стосується України, то, незважаючи на корупцію, бюрократію і надмірний вплив влади на місцевий бізнес, з чим нам доводиться мати справу, WizzAir все ж закріплюватиме свої позиції тут. Ми любимо Україну, любимо тутешніх клієнтів", - сказав засновник компанії.

Вараді зазначив, що WizzAir усіма силами намагається утримати найменшу вартість польотів для своїх клієнтів. Авіакомпанія навіть трохи сповільнила хід своїх літаків, щоб витрачати менше палива і не піднімати ціни з його подорожчанням

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Wizz Air не переглядатиме вартість авіаперельотів

"Умови бізнесу зараз такі, що майже всім доводиться йти на компроміси, десь поступаючись обставинам. Шкода констатувати, але часто такі вимушені поступки призводять до того, що компанія все далі відходить від своєї первісної парадигми. Ми собі такого не дозволяємо", - наголосив керівник WizzAir.

Він також додав, що головною характеристикою сучасності є інноваційність.

"Компанії не достатньо однієї людини, який тримав би ніс за вітром. Новаторське бачення повинно бути у всіх членів команди, аж до секретаря", - зазначив Вараді.

ТОВ "Авіалінії "Wizz Air Ukraine" входить до групи компаній Wizz Air. Перевізник оперує 17 маршрутами до 9 країн.

Група Wizz Air почала роботу в 2004 році. Літаки компанії курсують у Великобританію, Францію, Німеччину, Італію, Іспанію, Польщу, Норвегію, Фінляндію, Швецію, Туреччину, Грецію та інші країни.

Флот групи нараховує 39 літаків Airbus-320.

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер