Українцям не бачити дешевих авіарейсів до підписання угоди про асоціацію з ЄС
"Хочуть великі авіаперевізники чи ні, але в останні роки український ринок лоу-костів поповнюється новими гравцями", - зазначає працівник Центру транспортних стратегій.
Вовк каже, що на даний момент в Україні працює Wizz Air, дві арабські авіакомпанії - Air Arabia і Flydubai, дві турецькі, італійська компанія Windjet і Norwegian Air Shuttle: "Тобто поступово лоу-кости заходять на наш ринок".
Щодо флагманських компаній в цьому сегменті, в першу чергу - Ryanair, то хоча вони й демонструють інтерес до України, але поки не можуть зайти в Україну, зауважив аналітик.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ютейр", МАУ та "Wizz Air" змагатимуться за напрямки "Аеросвіту"
"Головна перешкода - досі не підписана між Україною та ЄС угоду про спільне авіапростір", - пояснив він.
За словами експерта, на сьогодні в рамках цієї угоди вже відбулося шість раундів переговорів, а в березні-квітні цього року мають відбутися сьомі.
"Однак, підписання цієї угоди пов'язане з політичними питаннями, зокрема, з підписанням угоди про асоціацію та зону вільної торгівлі з ЄС", - наголосив Вовк.
Переговори між Україною та ЄС щодо угоди про авіаційний простір почалися ще в грудні 2007 року.