ПриватБанк обслуговує півмільйона корпоративних клієнтів
Як повідомили в банку, з початку року темпи приросту рахунків корпоративних клієнтів, які відкриваються в ПриватБанку, збільшилися вдвоє.
Значне зростання клієнтської бази продиктоване введенням обслуговування корпоративних клієнтів в режимі 24/7 без вихідних і свят.
"За 7 місяців в банку відкриті стільки ж рахунків, скільки за весь минулий рік, - каже керівник напрямку "Обслуговування малого та середнього бізнесу" ПриватБанку Олександр Ніколенко. - До запуску цілодобового обслуговування в середньому відкривалося 238 рахунків на день, після - 310 рахунків у день".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПриватБанк запустив безконтактний мобільний еквайринг
Нагадаємо, в травні ПриватБанк оголосив про революцію своєї системи обслуговування бізнесу - переході на проведення платежів юридичних осіб та підприємців в режимі 24/7.
Цілодобове обслуговування юросіб Приватбанку доступно всім корпоративним клієнтам та підприємцям і в будь-якій точці України та світу через систему Інтернет-банкінгу та мобільні додатки.
Окрім найпопулярнішого в країні онлайн банку Приват24, отримати доступ до рахунків можна через комплекси Клієнт-Банку з офлайн-доступом і мобільний додаток Приват24 Business для контролю за рахунком і формування платежів як на відео.