Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Ремонт українських доріг коштуватиме 100 млрд гривень щороку, - Мінінфраструктури

Ремонт українських доріг коштуватиме 100 млрд гривень щороку, - Мінінфраструктури
Фото: Андрій Поліковський / iPress.ua
Для відновлення українських автомобільних доріг і приведення їх до якісного рівня необхідно щороку виділяти від 50 до 100 млрд грн протягом 10-20 років.

Таку думку в ефірі hromadske.tv висловив директор департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Міністерства інфраструктури України Роман Хміль.

"Щоб відновити ті дороги які у нас є, ми порахували, необхідно від 50 до 100 млрд грн на рік протягом 10 років. Якщо 50 млрд грн на рік, то це 20 років, якщо 100 млрд грн - 10 років", - зазначив він.

При цьому, на його думку, ціна не є великою у порівнянні з європейськими країнами. Зокрема Польща протягом 10 років вкладала в автодороги по €80 млрд.

"Частину цих коштів вони зібрали самі у вигляді акцизів, більшу частину дав Євросоюз у вигляді позик", – зазначив Хміль.

Як інформував iPress.ua, раніше міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський заявив, що змінити ситуацію з фінансуванням дорожньої галузі може створення цільового дорожнього фонду, який буде наповнюватися за рахунок надходжень від сплати акцизу на паливо. За його словами, навіть на "ямковий ремонт" доріг не вистачає 1,7 млрд грн.

Раніше прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк доручив прискорити фінансування ремонту доріг та заявив, що "Укравтодор" повинен використати мінімум мільярд гривень на дороги.

Президент України Петро Порошенко пропонував направляти частину надходжень від митниці на будівництво доріг у відповідних областях.

У травні міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявляв, що державній акціонерній компанії "Автомобільні дороги України" ("Укравтодор") у 2015 році на ремонт доріг виділено близько 4,1 млрд грн, з яких 3,4 млрд грн виділено на ямковий ремонт доріг.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян