Рейтинг "джинсярів" року очолили Симоненко, Попов, Присяжнюк та Арбузов
Про це свідчить результати моніторингу Інституту масової інформації, пише mediasapiens.ua.
Так, комуністи вчать колег з Ради працювати і економити та обіцяють підняти зарплати вчителям і медикам. Також вони активно рекламують Митний союз.
Піар Попова, який поділив друге місце із Присяжнюком, спрямований на можливі вибори київського мера, але логіку губернатора знайти важко. Він активно просуває свої соціальні ініціативи щодо "хлібної стабільності", "швидкої допомоги", регіонального партнерства та перинатальних центрів.
Своєю турботою про киян любить похвалитися і Олександр Попов, який "повернув" їм Синє озеро, надав "великий автобус" та ввів картку киянина для "широкого соціального захисту".
Третю сходинку рейтингу посів Сергій Арбузов. Віце-прем’єр-міністр, є одним із найчастіших фігурантів політичної "заказухи" в регіональній пресі та загальнонаціональних виданнях.
Креативним на тлі інших "джинсовиків" виглядає кандидат у мери Києва Микола Катеринчук. Якщо всі інші декларують турботу про людей, то він – про безпритульних тварин.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українська "джинса" у США: американським ЗМІ платили за хвалебні оди Януковичу
В "джинсі" також замічений ще один представник Кабміну і тезка Анатолія Присяжнюка – міністр Аграрної політики Микола Присяжнюк. Він за допомогою джинси, мабуть, намагається закріпити свої позиції в уряді, оскільки питання про його відставку вже неодноразово піднімалося у владних кабінетах.
Сама ПР також не пасе задніх і теж активно "джинсує". Крім головних лідерів-"джинсовиків", компліментарні тексти публікуються про Миколу Азарова, віце-міністрів його уряду Наталію Королевську, Олександра Клименка, та проросійського "громадського активіста" Віктора Медведчука.
Згідно з даними ІМІ, за сім місяців цього року замовні матеріали про опозицію сягнули лише 2% від загальної кількості джинси в ЗМІ. Це може свідчити як про високу конкуренцію в середовищі провладних політиків, так і про їхні можливості повернути фінансові ресурси, вкладені у політичну "джинсу" в нецільовий міжвиборчий період.
Медіаексперти також зазначають, що останнім часом деякі регіональні ЗМІ почали активно висвітлювати діяльність віце-прем’єр-мінстра Олександра Вілкула. У публікаціях спостерігається певна тенденція: про всі дії влади Вілкул розповідає у майбутньому часі.
Загаом рівень політичної джинси протягом семи місяців цього року виявився вищим за рівень комерційної джинси, що зазвичай спостерігається лише напередодні виборів.