Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Розмови про ліквідацію "АероСвіту" передчасні, - аналітик ринку

Розмови про ліквідацію
Фото: telegraf.com.ua
Сьогодні говорити про остаточну ліквідацію найбільшого авіаперевізника країни – авіакомпанії "АероСвіт" передчасно.

Таку думку у статті iPress.ua "Кому вигідні проблеми "АероСвіту"?" висловив оглядач Центру транспортних стратегій Максим Арсланов.

"З одного боку, бренд "АероСвіт" зазнав неабиякої шкоди у зв'язку с ситуацією, що склалося. Але водночас не всі маршрути, які наразі обслуговує компанія, будуть передані їх партнерові – "Міжнародним авіалініям України". Тому, на мій погляд, говорити про остаточну ліквідацію найбільшого авіаперевізника країни трохи передчасно", - сказав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Аеросвіт" втрачає партнерів: на черзі польський перевізник

Що стосується провадження справи про банкрутство "АероСвіту", яке розпочав Київський господарський суд, то, на думку оглядача, це вигідно самій компанії.

В таких умовах накладається мораторій на претензії кредиторів, що дозволяє відтермінувати повернення запозичених коштів.

"Звернення "АероСвіту" до суду можна розцінювати як певний крок на випередження. Адже завдяки мораторію на стягнення заборгованості компанія має можливість захистити себе від претензій з боку кредиторів на період провадження у справі про банкрутство", - пояснив Арсланов.

"Це нічого не змінить"

Оглядач також вважає, що через теперішню ситуацію із "АероСвітом" на ринку авіаперевезень нічого суттєво не зміниться.

"Що ж стосується перерозподілу ринку, то, на мій погляд, не варто очікувати радикальних змін. Адже, як вже зазначалося, чимало маршрутів, які сьогодні обслуговує "АероСвіт", будуть передаватися авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України", - заявив він.

Нагадаємо, що Господарський суд Київської області 29 грудня 2012 виніс ухвалу про початок провадження у справі про банкрутство приватного акціонерного товариства "Авіакомпанія "АероСвіт".

Згідно з інформацією суду, загальна заборгованість компанії становить 4,2 млрд грн. Водночас вартість усіх активів авіаперевізника оцінюється у близько 1,5 млрд грн.

У заяві "АероСвіту" від 4 січня йдеться про те, що компанія не є банкрутом, не зупиняє виробничу діяльність та виконує в повному обсязі всі операційні процедури, зокрема, заходи із забезпечення безпеки польотів.

У четвер "АероСвіт" скасував низку рейсів, деякі відбулись із затримкою. Пізніше низка іноземних партнерів заявила про припинення співпраці з авіакомпанією.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О'Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер