Twitter здійснив найбільшу покупку в своїй історії: придбав рекламну компанію
Повідомлення про це з'явилося 9 вересня в офіційному блозі Twitter.
Як сказано в пості, співробітники MoPub займуться удосконаленням рекламної платформи Twitter і створенням автоматизованої системи купівлі реклами, що дозволяє контролювати вартість і обсяг рекламного розміщення в режимі реального часу.
MoPub була заснована в 2010 році. Платформа MoPub Marketplace, створена компанією, дозволяла клієнтам керувати своєю рекламою на мобільних платформах iOS і Android, а також купувати один у одного рекламні розміщення на спеціальному онлайн-аукціоні. Через MoPub в мережі щорічно розміщувалося більше двох мільярдів рекламних повідомлень.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Папа Римський відпускатиме гріхи через Twitter
За інформацією The Financial Times, купівля MoPub є найбільшою угодою в історії Twitter. Сума операції, за даними видання, могла скласти від $300 до 400 млн.
Поглинання MoPub стало ще одним кроком компанії щодо поліпшення власної рекламної привабливості. У травні 2013 року Twitter представив новий рекламний сервіс, що дозволяє показувати в твітах рекламу, яку користувачі соцмережі бачили по телевізору.
У липні Twitter також запустив сервіс персоналізованої реклами для користувачів із США.
За матеріалами: Lenta.ru