У "ПриватБанку" заморозили кошти юросіб, які нарахували до 19 грудня
Використання коштів, нарахованих до 19 грудня, неможливе. Про це повідомив Громадському у телефонній розмові оператор сервісної служби "ПриватБанку". При цьому він зазначив, що кошти, нараховані після 19 грудня, вільні для використання.
Працівник сервісної служби зазначив, що наразі невідомо про строки вирішення цієї проблеми.
Нагадаємо, "ПриватБанк" лише на один день, на 19 грудня, призупинив обслуговування клієнтів юридичних осіб.
Перший заступник "ПриватБанку" Олег Гороховський гарантує, що клієнти банку не втратять своїх вкладень після націоналізації установи.
18 грудня 2016 року Рада національної безпеки і оборони і Кабінет міністрів України на засіданні ввечері прийняли рішення про націоналізацію (перехід в державну власність) "ПриватБанку".
Раніше Нацбанк України визнав "ПриватБанк" неплатоспроможним і звернувся до уряду передати цей системно важливий банк у державну власність. Після фінансової стабілізації "ПриватБанк" планують продати.