Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна обмежить імпорт автомобілів в країну

Україна обмежить імпорт автомобілів в країну
Фото: zabarankoi.ru
У 2016 році ввезення в Україну старих автомобілів істотно скоротиться. Передумовою для цього стане обмеження по екологічному класу імпортованих машин.

Про це повідомляє ukrautonews.

Нагадаємо, що ще в 2012 році, слідуючи курсом підготовки до підписання Угоди про асоціацію з ЄС, наша країна прийняла цілий ряд законодавчих правок.

Серед інших було змінено закон "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів".

Відповідно до встановленого тоді графіку, з 1 січня 2014 року в Україні дозволялося імпортувати машини стандарту не нижче Євро 4.

А з 1 січня 2016 року вимоги стануть ще жорсткішими: не нижче Євро 5.

Причому це стосується як нових, так і вживаних автомобілів. В ЄС стандарт Євро 5 для легковиків став обов'язковим з вересня 2009 року.

Таким чином, на початок наступного року вік ввезених до нас старих іномарок фактично буде обмежений п'ятьма роками. Прийдешнє нововведення неминуче призведе до скорочення імпорту старих машин, а додатковим фактором стане ціна.

Адже чим новіше і технічно досконаліше авто, тим воно дорожче - навіть бюджетні німецькі і японські іномарки-п'ятирічки вже в базовій комплектації оснащені системою стабілізації та іншими електронними "помічниками". І якщо за шість місяців 2015 року в Україну було імпортовано, за даними асоціації "Укравтопром", 26000 легковиків, з яких 36% припало на старі машини, то в наступному році імпорт потриманих автомобілів, як вважає керівник Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко, може скоротитися на 50%, а то й більше.

При цьому до кінця року слід очікувати активізації ввезення старих автомобілів стандарту Євро 4, а після набуття чинності нових правил автоімпорту відбудеться перерозподіл попиту: в пошуку вживаної машини покупці будуть звертати насамперед увагу на вже наявні на ринку моделі. Як наслідок, не виключене зростання цін на старі машини всередині країни.

Як повідомляв iPress.ua Станом на 7 вересня петиція про скасування розмитнення і акцизного податку на імпорт авто набрала 27 012 голосів при необхідних 25 тисячах.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян