Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна різко скоротила виробництво автомобілів

Україна різко скоротила виробництво автомобілів
Фото: skoda.autocentre.ua
З січня до серпня 2013-го року в Україні різко скоротилося виробництво автомобілів до 29,8 тис одиниць, що на 46 % порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Про повідомили у прес-службі асоціації автовиробників України "Укравтопром".

Згідно з повідомленням, у січні-серпні 2013 року порівняно з аналогічним періодом минулого року виробництво легкових автомобілів скоротилося на 45,9% - до 26,621 тис одиниць, комерційних автомобілів - на 51,8%, до 1,136 тис одиниць, автобусів - на 40,9%, до 1,323 тис одиниць.

У серпні 2013 виробництво автомобілів в Україні скоротилося на 21% порівняно з аналогічним періодом 2012 року - до 5,769 тис одиниць.

Найбільшими виробниками легкових автомобілів і автобусів в Україні є корпорація "УкрАВТО" ( Запорізький автомобілебудівний завод), корпорація "Богдан", "Єврокар", корпорація "АІС" (" КрАСЗ " ), корпорація "Еталон" (Чернігівський автозавод і Бориспільський автозавод ) .

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Корпорація "Богдан" почала випускати вдвічі менше автівок

За підсумками 2012 року виробництво легкових автомобілів, за даними Держстату, скоротилося на 28,5% - до 69,7 тис одиниць.

При цьому виробництво вантажних автомобілів торік скоротилося порівняно з 2011 роком на 7,1% - до 2,936 тис одиниць , а випуск автобусів - на 14,4%, до 3,206 тис одиниць.

Нагадаємо, 1 вересня в Україні набув чинності утилізаційний податок на імпортні транспортні засоби.

Базова ставка податку для імпортних легкових автомобілів становитиме5,5 тис грн, а для вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки - 38 тис грн. Підсумкова сума утилізаційного збору залежатиме від спеціального коефіцієнта.

Для нових легкових автомобілів значення коефіцієнта становить 86-550% від базової ставки (4,73-30,2 тис грн) залежно від об'єму двигуна, а для машин старше трьох років - 530-3501% (29,1-192, 5 тис грн).

Для нових вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки коефіцієнт сягне 50-290% (19-110,2 тис грн), а для старих - 88-1180% (33,4-448,4 тис грн).

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян