Українці найчастіше купують в інтернеті техніку та одяг
Про це йдеться у дослідженні онлайн-торгівлі в Україні, яке провела компанія GfK Ukraine.
Згідно з ним, 64% людей з тих, хто протягом останніх 12 місяців в Україні робили покупки в мережі, купують саме електроніку і побутову техніку.
Зокрема, популярними серед інтернет-користувачів є цифрові пристрої, аксесуари, мала побутова техніка. Дещо рідше замовляють через інтернет велику побутову техніку та аудіо- і відеотехніку.
Також популярним серед українців є онлайн-купівля одягу, який через інтернет замовило 42% покупців.
Третє місце у цьому рейтингу займають такі товари як книги, диски, косметика, товари для дітей. Їх за останні 12 місяців придбала приблизно чверть онлайн-покупців.
Натомість, українці намагаються оминати покупок в інтернеті продуктів харчування, тому що не впевнені в їх якості та свіжості, взуття, оскільки немає можливості його приміряти, та косметики і парфумерії, які в інтернеті неможливо протестувати.
У купівлі цих товарів українці і надалі більше довіряють звичайним магазинам.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як заробити на покупцях, які не люблять ходити до магазинів
Щодо форми оплати, якій надають перевагу громадяни України, то це – розрахунок готівкою при отриманні товару, який підтримує половина онлайн-покупців.
Лише 15% з тих, хто купував хоча б щось через інтернет, здійснили платіж шляхом поповнення банківської карти продавця, 12% - картою на сайті магазину, 10% - за рахунком-фактурою у відділенні банку (або через інтернет -банкінг) або післяплатою.
Зазначимо, що окрім інтернет-магазинів онлайн-покупці активно використовують інтернет-аукціони і сайти порівняння цін. Цими ресурсами за останні 12 місяців користувалися 88% і 85% покупців відповідно.
Опитування проводилося у вересні 2012-го року за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine.
Фахівці компанії провели 878 інтерв'ю з інтернет-користувачами: 542 інтерв'ю з тими, хто здійснював покупки в інтернеті за останні 12 місяців, і 336 інтерв'ю з тими, хто ні.