Unilever у 2012 році збільшила продажі у країнах третього світу
Англо-голандська компанія Unilever, один з найбільших у світі виробників товарів повсякденного вжитку, заявила, що її річний товарообіг вперше сягнув €50 млрд і перевершив попередні прогнози. Цьому сприяло зростання продажів на ринках, які розвиваються.
Компанія заявила, що її чистий прибуток у 2012 році зріс на 7% до €6,7 млрд. Обсяг продажів збільшився протягом року на 10,5% до €51,3 млрд .
Попит на миючі засоби для дому і засоби особистої гігієни, зокрема, на мило і дезодоранти, в Азії, Африці і Латинській Америці сприяв зростанню прибутків компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Золота лихоманка в часи економічної кризи
Майже 55% продажів Unilever припадають на країни з економікою, що розвивається. На цих ринках доходи компанії зросли на 11,4%.
Натомість у Європі продажі протягом минулого року були млявими і зросли лише на 0,8%.
У своїй заяві компанія наголосила, що протягом цього року конкуренція на ринку буде напруженою і зростуть витрати на обладнання.
Компанія Unilever, один з лідерів з продажу товарів широкого вжитку, продає різноманітні товари, від миючих засоби Cif, майонез Hellman's і мило Dove, бульйони Knorr і чай Lipton. Товари компанії продаються у 180 країнах світу.
За матеріалами BBC