Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Україні обмежили рух вантажного транспорту у спекотні дні

В Україні обмежили рух вантажного транспорту у спекотні дні
Фото: skoda-club.org.ua
Заборонили рух великовагового автотранспорту через високі температури, у разі яких дорожнє покриття нагрівається і може втратити несучі властивості.

"Укравтодор" ввів обмеження на переміщення великовагового автотранспорту в спекотну пору року: пересуватися основними автомобільними дорогами загального користування можна буде в основному вночі, повідомляють на сайті відомства.

Дорожники пояснюють: за високих температур повітря дорожнє покриття нагрівається до критичних температурних показників, а саме понад 42ºС, внаслідок чого конструкція дорожнього одягу від впливом динамічного навантаження може різко втратити несучу здатність.

"Рухаючись по дорозі, покриття якої піддається деформаціям, великоваговий транспорт загальною масою понад 24 тонни з навантаженням більше 7 тонн на вісь залишає на ньому свій слід - глибокі колії, по яких утворюються тріщини, а потім неймовірних розмірів вибоїни", - роз'яснює причини заборони начальник Управління експлуатаційного утримання доріг та безпеки руху "Укравтодору" Олег Федоренко.

Разом з тим заборона буде діяти тільки в спекотні дні, при прохолодній погоді обмежень на пересування немає. "Дати початку та завершення тимчасових обмежень будуть визначатися в залежності від температурних показників повітря. Час обмеження встановлюватися залежно від районування території областей - в більшості випадків від 9-10 годин ранку до 21-22 години вечора", - додав Федоренко.

На дорогах вже встановлені відповідні заборонні знаки та інформаційні панно, а також визначені місця тимчасового відстою транспортних засобів на період дії обмежень.

Як повідомляв iPress.ua, раніше Державне агентство автомобільних доріг України обіцяло впродовж трьох місяців відремонтувати 90% деформацій дорожнього покриття на автомобільних дорогах загального користування державного значення до початку туристичного сезону.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян