Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Восени нові автомобілі стануть в дефіциті, а ціни - зростуть

Восени нові автомобілі стануть в дефіциті, а ціни - зростуть
Фото: panoramio.com
Восени через набрання чинності закону про утилізаційний збір прогнозується зростання цін на автомобілі, скорочення імпорту і дефіцит нових авто.

У вересні наберуть чинності підписані Президентом закони "Про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів" і закон "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо оплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів". 

Закони торкнуться всіх сегментів автомобільного ринку, всіх брендів та всіх моделей. Суми утилізаційного податку становитимуть:

  - Для нових легкових автомобілів (залежно від об'єму двигуна) - від 4 730 до 30 250 грн.

  - Для нових комерційних, вантажних автомобілів і автобусів (залежно від повної маси) - від 8 800 до 14 740 грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Янукович таки схвалив утилізаційний податок на іномарки

Група компаній "АІС" прогнозує, що до вступу законів у силу, на автомобільному ринку буде спостерігатися суттєве зростання попиту на нові автомобілі. Це пов'язано з бажанням покупців придбати автомобіль за теперішніми цінами, до введення утилізаційного збору. Так, починаючи з другої половини липня, клієнтський потік в автосалони зріс на третину. Аналогічна ситуація спостерігалася у квітні цього року перед введенням додаткових спецмит на імпорт автомобілів.

Восени, після введення утилізаційного збору та підвищення цін на автомобілі компанія прогнозує уповільнення ринку. Таким чином, за оптимістичними прогнозами продажі другого півріччя сягнуть рівня першого півріччя цього року (обсяг реєстрацій нових легкових автомобілів за 6 місяців 2013 р сягне 97,6 тис од).

Водночас ситуація законодавчої невизначеності призвела до скорочення імпорту нових автомобілів починаючи з квітня цього року практично всіма провідними імпортерами. У цій ситуації після ажіотажного попиту перед введенням утилізаційного збору логічно прогнозувати дефіцит нових автомобілів.

За матеріалами: "АИС"

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico