Ютейр та Air Onix освоять ринок чартерних перевезень
Авіакомпанія "Ютейр-Україна" цього літа хоче взяти у флот три нових Boeing 737-800NG (160-189 місць) для виконання чартерних перевезень до Туреччини, Греції, Єгипту та Європи, розповів "КомерсантЪ-Украина" співголова наглядової ради компанії Карен Антонов.
"Договори на поставку вже підписані, перший літак надійде 1 березня", - каже він.
До літа і кримська Air Onix намір взяти два Boeing 737-400 для здійснення польотів, зокрема і чартерів. На один з літаків договір вже підписаний.
Зараз у парку Air Onix три літаки (компанія співпрацює з туроператором "Онікс-Тур"), але вони не зовсім підходять для чартерних польотів, зазначає незалежний експерт Олександр Ланецький: "Літаки Air Onix - Boeing 737-300/500 - розраховані на 112-142 крісел, тоді як оптимальна машина для чартерів - Boeing 737-400 на 170 пасажирських місць".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Авіакомпанії планують маршрути
Чартерні рейси вже займають близько чверті пасажиропотоку. З 8,1 млн пасажирів, яких перевезли в минулому році українські авіакомпанії, на чартери припало 2,12 млн.
Найбільш популярні зимові чартерні напрямки - Єгипет, ОАЕ і Таїланд, влітку - Греція, Туреччина, Іспанія, Туніс, Болгарія, Хорватія і Чорногорія. Зараз туроператору чартерний переліт на таких напрямках, як Туреччина, обходиться у близько $40-50 тис в обидва кінці, кажуть у туристичних компаніях.
Для нових гравців можливість роботи в сегменті чартерів з'явилася після виникнення проблем у "Аеросвіту" і підконтрольної йому компанії "Донбасаеро". Однак авіакомпаніям все одно буде непросто стати помітними гравцями.
"Ринок чартерних перевезень, особливо на масових напрямках, весь порахований і розподілений між основними гравцями: Windrose, МАУ і "Аеросвіт", - пояснив комерційний директор Tez Tour Ukraine Аркадій Маслов.