Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Ютейр та Air Onix освоять ринок чартерних перевезень

Ютейр та Air Onix освоять ринок чартерних перевезень
Фото: aex.ru
"Ютейр-Україна" та Air Onix цьогоріч мають намір взяти п'ять нових літаків для туристичних перевезень пасажирів.

Авіакомпанія "Ютейр-Україна" цього літа хоче взяти у флот три нових Boeing 737-800NG (160-189 місць) для виконання чартерних перевезень до Туреччини, Греції, Єгипту та Європи, розповів "КомерсантЪ-Украина" співголова наглядової ради компанії Карен Антонов.

"Договори на поставку вже підписані, перший літак надійде 1 березня", - каже він.

До літа і кримська Air Onix намір взяти два Boeing 737-400 для здійснення польотів, зокрема і чартерів. На один з літаків договір вже підписаний.

Зараз у парку Air Onix три літаки (компанія співпрацює з туроператором "Онікс-Тур"), але вони не зовсім підходять для чартерних польотів, зазначає незалежний експерт Олександр Ланецький: "Літаки Air Onix - Boeing 737-300/500 - розраховані на 112-142 крісел, тоді як оптимальна машина для чартерів - Boeing 737-400 на 170 пасажирських місць".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Авіакомпанії планують маршрути

Чартерні рейси вже займають близько чверті пасажиропотоку. З 8,1 млн пасажирів, яких перевезли в минулому році українські авіакомпанії, на чартери припало 2,12 млн.

Найбільш популярні зимові чартерні напрямки - Єгипет, ОАЕ і Таїланд, влітку - Греція, Туреччина, Іспанія, Туніс, Болгарія, Хорватія і Чорногорія. Зараз туроператору чартерний переліт на таких напрямках, як Туреччина, обходиться у близько $40-50 тис в обидва кінці, кажуть у туристичних компаніях.

Для нових гравців можливість роботи в сегменті чартерів з'явилася після виникнення проблем у "Аеросвіту" і підконтрольної йому компанії "Донбасаеро". Однак авіакомпаніям все одно буде непросто стати помітними гравцями.

"Ринок чартерних перевезень, особливо на масових напрямках, весь порахований і розподілений між основними гравцями: Windrose, МАУ і "Аеросвіт", - пояснив комерційний директор Tez Tour Ukraine Аркадій Маслов.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян