Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

З 1 січня набули чинності нові норми для електромобілів

З 1 січня набули чинності нові норми для електромобілів
Ангела Меркель в електромобілі car2go. Фото: AFP
За зупинку або стоянку авто на місці для електромобілів, а також за створення перешкод водіям електрокарів у зупинці або паркуванні передбачено штраф від 20 до 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а інспекторам із паркування надається право затримати авто порушника, зокрема за допомогою евакуатора.

З 1 січня 2020 року в Україні набув чинності закон, який упроваджує зелені номерні знаки для електромобілів, а також упорядковує питання руху, паркування і зарядки електромобілів шляхом внесення змін до Правил дорожнього руху та Державних будівельних норм, повідомляє "Інтерфакс-Українська".

Згідно з текстом закону (№10405), Міністерство внутрішніх справ, Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Міністерство охорони здоров'я та Держслужба з надзвичайних ситуацій протягом шести місяців термін від дня оприлюднення зобов'язуються встановити вимоги до оформлення паркомісць для електрокарів: упровадити дорожні знаки "для електромобілів", "крім електромобілів", "станція зарядки електромобілів", а також упровадити номери для електромобілів із зеленим кольором шрифту (для машин, не обладнаних двигуном внутрішнього згоряння).

За зупинку або стоянку авто на місці для електромобілів, а також за створення перешкод водіям електрокарів у зупинці або паркуванні передбачено штраф від 20 до 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а інспекторам із паркування надається право затримати авто порушника, зокрема за допомогою евакуатора.

Закон також зараховує до компетенції сільських, селищних рад та їхніх виконавчих органів визначення шляхів стимулювання населення користуватися електрокарами та іншими екологічними видами транспорту.

Як повідомлялося, попит на електромобілі в Україні в січні-червні 2019 року зріс на 58%.

Українці в 2018 році придбали 5,3 тис. електромобілів (з них 83,5% - ненові), що майже удвічі більше, ніж роком раніше. Водночас динаміка попиту на нові електромобілі була трохи вища, ніж у старих: якщо первинні реєстрації ненових електромобілів зросли вдвічі, то нових - у 2,2 разу.

Читайте також: Українців штрафуватимуть за паркування на місцях для електромобілів.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico