У січні Україна виробила майже на 6% авто менше, ніж на початку 2012-го
Про це на офіційному веб-сайті повідомила асоціація "Укравтопром", за даними якої, у порівнянні з груднем минулого року виробництво також значно скоротилося – у 4,2 рази.
У січні виробництво легкових автомобілів скоротилось у 5,4 рази у порівнянні з першим місяцем минулого року (до 7990 од.), а виробництво комерційних автомобілів сягнуло лише 14 од. проти 333 у січні 2012-го року і 281 од. в грудні того ж року.
Також до 28 одиниць у січні скоротилось виробництво автобусів: у 7,6 рази у порівнянні з січнем 2012-го року, і в 5,2 рази у порівнянні із груднем 2012-го року.
Заводи простоюють
Такий спад відбувся через те, що у січні не працювали, або через свята працювали частково більшість заводів.
До прикладу, найбільший автовиробник країни - Запорізький автозавод - у січневе виробництво включив тільки 4 легкових автомобіля, тоді як у січні 2012-го виготовив 3,769 тис автомобілів, серед яких 3,556 тис легкових.
Нагадаємо, що у лютому ЗАЗ відновив виробництво, але закладає на 2013-й рік майже 20-відсоткове зниження обсягів виробництва.
Тим часом корпорація "Богдан", згідно з даними асоціації, у січні випустила 646 автомобілів (тоді як у січні-2012 - тільки 45 од.).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЗАЗ скоротить виробництво майже на 20%
У січні не випустили жодного автомобіля Кременчуцький автоскладальний завод, автозаводи корпорації "Еталон" (Бориспільський і Чернігівський) та завод "Черкаський автобус".
У другій половині січня відновив роботу єдиний виробник великовантажних авто ПАТ "АвтоКрАЗ", який випустив 13 машин проти 60-ти у січні минулого року.
Завод "Єврокар", який випускає легкові автомобілі Skoda, в січні знизив їх випуск в 3,5 рази - до 154 од., завод "Часівоярські автобуси", який випускає автобуси "Рута" на базі російської "Газелі", скоротив виробництво на 29% - до 15 од., а Львівський автобусний завод, як і раніше не надає асоціації дані про виробництво своєї продукції.
І далі простоює завод "Анто-Рус".
Автовиробники вважають ситуацію в галузі критичною. На їх думку, у цьому винна влада, з боку якої немає дієвих заходів щодо підтримки галузі та стимулювання ринку.