Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У січні Україна виробила майже на 6% авто менше, ніж на початку 2012-го

У січні Україна виробила майже на 6% авто менше, ніж на початку 2012-го
Фото: facebook.com/landrovermena
У порівнянні з аналогічним періодом 2012-го року виробництво автотранспортних засобів усіх типів в Україні у січні скоротилося у 5,8 рази - до 832 одиниць.

Про це на офіційному веб-сайті повідомила асоціація "Укравтопром", за даними якої, у порівнянні з груднем минулого року виробництво також значно скоротилося – у 4,2 рази.

У січні виробництво легкових автомобілів скоротилось у 5,4 рази у порівнянні з першим місяцем минулого року (до 7990 од.), а виробництво комерційних автомобілів сягнуло лише 14 од. проти 333 у січні 2012-го року і 281 од. в грудні того ж року.

Також до 28 одиниць у січні скоротилось виробництво автобусів: у 7,6 рази у порівнянні з січнем 2012-го року, і в 5,2 рази у порівнянні із груднем 2012-го року.

Заводи простоюють

Такий спад відбувся через те, що у січні не працювали, або через свята працювали частково більшість заводів.

До прикладу, найбільший автовиробник країни - Запорізький автозавод - у січневе виробництво включив тільки 4 легкових автомобіля, тоді як у січні 2012-го виготовив 3,769 тис автомобілів, серед яких 3,556 тис легкових.

Нагадаємо, що у лютому ЗАЗ відновив виробництво, але закладає на 2013-й рік майже 20-відсоткове зниження обсягів виробництва.

Тим часом корпорація "Богдан", згідно з даними асоціації, у січні випустила 646 автомобілів (тоді як у січні-2012 - тільки 45 од.).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЗАЗ скоротить виробництво майже на 20%

У січні не випустили жодного автомобіля Кременчуцький автоскладальний завод, автозаводи корпорації "Еталон" (Бориспільський і Чернігівський) та завод "Черкаський автобус".

У другій половині січня відновив роботу єдиний виробник великовантажних авто ПАТ "АвтоКрАЗ", який випустив 13 машин проти 60-ти у січні минулого року.

Завод "Єврокар", який випускає легкові автомобілі Skoda, в січні знизив їх випуск в 3,5 рази - до 154 од., завод "Часівоярські автобуси", який випускає автобуси "Рута" на базі російської "Газелі", скоротив виробництво на 29% - до 15 од., а Львівський автобусний завод, як і раніше не надає асоціації дані про виробництво своєї продукції.

І далі простоює завод "Анто-Рус".

Автовиробники вважають ситуацію в галузі критичною. На їх думку, у цьому винна влада, з боку якої немає дієвих заходів щодо підтримки галузі та стимулювання ринку.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян