Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Понад 3 тис пасажирів вимагають компенсації через поломки Hyundai

Понад 3 тис пасажирів вимагають компенсації через поломки Hyundai
Фото: Корреспондент / facebook.com
Від початку експлуатації потягів Hyundai в Україні і до 23 грудня 2012 року за компенсацією вартості проїзду у зв’язку з різноманітними поломками звернулося 3 324 пасажири.

"У випадку заміни рухомого складу ІНТЕРСІТІ+ на рухомий склад класом нижче, пасажири мають право отримати компенсацію в розмірі різниці вартості проїзду у вагонах ІНТЕРСІТІ+ та у вагонах відповідного класу згідно з чинними тарифами", - повідомили ZAXID.NET у ДП "Українська залізнична швидкісна компанія".

"Для отримання компенсації пасажирам слід звертатись до чергових помічників начальників вокзалів після прибуття потягів", - радять залізничники.

До слова, юрист Української гельсінської спілки з прав людини Максим Щербатюк заявив, що пасажири, які постраждали від несправностей Hyundai "Інтерсіті+" об'єдналися і вже підготували судовий позов на залізничників із вимогами моральної та матеріальної компенсації.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Невдоволені пасажири Hyundai подадуть на Укрзалізницю до суду

Нагадаємо, що тільки впродовж грудня в Україні відбулось декілька поломок корейських поїздів, через що пасажири приїжджали у зазначений пункт на декілька годин пізніше, або, маючи квитки на Hyundai, їхали іншими потягами.

Так, 6 грудня у Полтавській області поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків.

8 грудня зламався швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ, 12 грудня поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які їхали за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк, 14 грудня зламалися 4 електропотяги, а 15 грудня швидкісний потяг Hyundai Інтерсіті №149-150, який прямував за маршрутом Донецьк-Київ, поламався, і до однієї зі станцій його штовхав маневровий локомотив.

На думку екс-міністра інфраструктури, незручності українським пасажирам, які простоювали в потягах серед поля, ніхто не компенсуватиме.

"Транспорт знаходиться в помийній ямі. Ви хочете платити за квитки по 35 грн. за 700 км, і ще щоб при цьому хтось щось компенсував? Такого у світі немає", - заявив Колесніков.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян