Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Hyundai сполученням Київ-Дніпропетровськ подорожчав удвічі

Hyundai сполученням Київ-Дніпропетровськ подорожчав удвічі
Hyundai Rotem. Фото: Богдан Репетило
З 18:00 1 листопада Укрзалізниця відкрила попередній продаж квитків на денні швидкісні потяги "Інтерсіті +" № 168/167 і №166/165 сполученням Київ - Дніпропетровськ - Київ.

Згідно з повідомленням прес-служби відомства, Hyundai почнуть курсувати щодня з 11 листопада.

Базова вартість проїзду (по понеділках, вівторках і середах) в поїздах "Інтерсіті +" за маршрутом Київ-Дніпропетровськ і назад становитиме в 1 класі - 335,47 грн, у 2 класі - 226,56 грн. Зараз ж базова вартість столичного експресу становить 212,07 грн у 1 класі (до нього входять вагони купе лише з сидячими місцями) та 120,25 грн у 2-му класі.

Поїзд 168/167 Київ - Дніпропетровськ відправлятиметься з Києва о 6:57 і прибуватиме до Дніпропетровська о 12:10 (зараз час відправлення та прибуття - 06:54 -12.49). З Дніпропетровська поїзд вирушатиме цього ж дня о 17:36 і прибуватиме до Києва о 22:49 (зараз 16:56 - 22:48).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із Києва до Донецька курсуватиме нічний Hyundai

Hyundai 166/165 Київ - Дніпропетровськ відправлятиметься з Києва о 17:42 і прибуватиме до Дніпропетровська цього ж дня о 22:55 (зараз 16:04 - 22:06). Назад з Дніпропетровська поїзд вирушатиме в 7:24 і прибуватиме до Києва о 12:37 (зараз 06:30-12.30).

Тривалість поїздки на Hyundai між Києвом і Дніпропетровськом становитиме 5 год 13 хв. Таким чином, час у дорозі скоротиться мінімум на 40 хвилин: зараз швидкісний експрес їде 5 год 52 хв - 6 год 02 хв.

Під час оформлення проїзду в напрямку "туди" і "назад" в будь-який день тижня і будь-який час року діє знижка у розмірі 10% від вартості проїзду, а в період 01.10 - 24.12 застосовується коефіцієнт 0,93.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян