Антимонопольний комітет дозволив підвищення цін на мобільні тарифи
За його словами, комітет запросив у оператора інформацію про зміни в тарифах і встановив, що воно стосується лише 5% абонентської бази (всього послугами компанії користуються майже 26 млн осіб), пише "КоммерсантЪ-Украина".
"Повідомлення про підвищення цін направили абонентам, які користуються зв'язком не повною мірою: тільки приймають дзвінки, але самі не дзвонять", - стверджує чиновник.
Настільки різке підвищення цін негативно сприйняли багато абонентів - подорожчання послуг активно обговорювалося в соцмережах. Тоді в АМКУ заявили, що, якщо компанія виконає свою обіцянку підвищити тарифи, комітет обов'язково почне перевірку обґрунтованості такого кроку.
Раніше в компанії пояснювали, що підвищення стосується старих тарифних планів і повинно стимулювати абонентів переходити на нові пакети.
"Витіснення старих пакетів новими було одним із пунктів наших попередніх домовленостей з АМКУ", - зазначав директор департаменту регуляторно-правового забезпечення "Київстару" Андрій Осадчук. У компанії стверджують, що нові тарифи, введені на ринок у вересні, - "Супер Київстар" і "Альо, квартал!" (Абонплата 1 грн та 0,35 грн на день відповідно) - дешевше. Втім, і в деяких колишніх тарифах компанії абонплата була меншою 1 грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Київстар" необґрунтовано підвищив тарифи, - юристи
Ціни в цьому році підвищувала і МТС. З 15 січня компанія в 14 тарифних планах у два рази підвищила вартість активації послуги "Супер" (в її рамках надаються безкоштовні хвилини для дзвінків), збільшивши при цьому обсяг передплаченого трафіку. До того ж компанія ввела щоденну абонплату - 0,5 грн - у тарифних планах "МТС Перший" і "МТС Вільний", а також на 50% підвищила плату за з'єднання у низці старих тарифних планів. Кузьмін зазначив лише, що про це підвищення АМКУ невідомо.
Керівний партнер юридичної компанії Arzinger Тимур Бондарєв допускає, що комітет все ще може оштрафувати "Київстар" і МТС у разі подальшої зміни тарифної політики. Але зараз, досягнувши компромісу з операторами, комітет, схоже, не хоче вплутуватися в нові розгляди, вважає джерело в одній з юридичних компаній, що працюють з АМКУ.
"На півроку боротьби з тарифами пішло багато ресурсів, але довести факт необґрунтованого підвищення так і не вдалося, - говорить юрист. - Домовившись з операторами, комітет зберіг обличчя, тепер важливо робити вигляд, що оператори дотримуються рекомендації відомства". Кузьмін стверджує, що діяльність "Київстару" і МТС залишиться під пильною увагою АМКУ.