Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Азійський лоу-кост перевізник оновив парк майже на $9,5 млрд

Азійський лоу-кост перевізник оновив парк майже на $9,5 млрд
Фото: mole.my
Малайзійський авіаперевізник AirAsia замовив у Airbus 100 літаків на загальну суму $9,4 млрд.

Про це повідомили представники авіабудівної компанії.

Авіакомпанія купить 36 літаків A320, а також 64 авіалайнери A320neo.

Низькобюджетна AirAsia є одним з основних клієнтів Airbus. Разом із новою угодою кількість замовлених літаків им перевізником Airbus становить 475 одиниць - 264 A320neo і 211 A320. Авіакомпанія вже експлуатує понад 100 Airbus.

AirAsia обслуговує понад 70 напрямків у 20 азійських країнах. Раніше в Airbus повідомляли, що AirAsia стане першим власником A320neo із вінглетами, які, як стверджують розробники, дозволяють економити паливо.

Як заявив 13 грудня глава Airbus Фабріс Брежьє, станом на кінець цього року компанія отримала замовлення більш ніж на 8,8 тисячі А320; приблизно 5,3 тисячі таких літаків доставили 380 компаніям у всьому світі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лоукост Ryanair підняв ціни на квитки

У той час, коли азійський лоу-кост перевізник оновлює парк літаків, європейський дешеві перевізники скорочують витрати і кількість рейсів.

Зокрема ірландська авіакомпанія Ryanair ввела двовідсотковий збір за квитки під час оплати кредитною картою, щоб покрити витрати, пов’язані з картковими платежами.

Також раніше найбільший європейський лоу-кост скоротив на 40% рейси з і до Будапешту, аргументуючи рішення тим, що аеропорт підвищив плату за обслуговування рейсів.

Також до непопулярних заходів довелося вдатися угорській компанії Wizz Air, згідно з рішенням якої перевезення ручного багажу залежно від часу оплати становить 115, 230 та 345 грн. Плата за багаж з малими габаритами та вагою до 10 кг не стягується.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян