Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Державна авіакомпанія продала 114 вертолітних двигунів для погашення боргів із зарплати

Державна авіакомпанія продала 114 вертолітних двигунів для погашення боргів із зарплати
Фото: ДАК "Херсон-Авіа"
Державна авіаційна компанія "Херсон-Авіа" продала на майданчику OpenMarket (СЕТАМ) 114 двигунів від вертольота Ка-26 за 1,6 млн гривень.

Гроші підуть на покриття заборгованості із зарплат, повідомляє LB.ua.

"Ці двигуни вже чотири роки заборонено для експлуатації в Україні, але зі стартовою ціною 503 172 грн торги закінчилися на рівні 1 620 213 грн, що становить приріст 222% від номінальної вартості. Завдяки продажу лота ДАК "Херсон-Авіа" закриє заборгованість із заробітної плати й отримає додаткові кошти на розвиток підприємства", - прокоментував результати торгів генеральний директор ДП СЕТАМ Віктор Вишньов.

Двигуни пролежали на території підприємства десятки років у дерев'яних коробках просто неба.

М-14В26 - радянський авіаційний поршневий радіальний двигун повітряного охолодження. Застосовувався на багатьох типах легких літаків і вертольотів у другій половині XX століття.

"Херсон-Авіа" веде історію із 40-х років минулого століття, коли кілька літаків По-2 ("кукурудзники") Одеського авіазагону стали виконувати польоти з Херсонського аеродрому. У 60-х роках до авіазагону приєднали льотний загін №97 і аеропорт "Херсон", об'єднане підприємство стало називатися Херсонським об'єднаним авіазагоном.

1994 року на його базі було створено держпідприємство "Універсал-Авіа". 2000 року його розділили на дві компанії - аеропорт "Херсон" і Херсонське державне авіаційне підприємство. Останнє через рік перейменували на "Херсон-Авіа".

Станом на 2013 рік, коли "Херсон-Авіа" планували приватизувати, компанії належали два ангари для техобслуговування літаків типу Ан-2, два складські ангари, кілька майстерень. На балансі компанії тоді значилися 26 літаків Ан-2 і 10 вертольотів Ка-26.

Як відомо, станом на 1 січня 2019 року заборгованість по заробітній платі в Україні становила 2645,1 млн грн, це на 11,7% більше, ніж рік тому.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times