Facebook почав тестування кнопок Want та Collect
Інформація про початок тестування нових кнопок у Facebook зявилась в неофіційному блозі соціальної мережі AllFacebook.
У повідомленні зазначено, що наразі у тестуванні беруть участь сім американських рітейл-брендів: Pottery barn, Wayfair, Victoria's Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics та Fab.com.
На сторінках цих семи компаній під фотографіями будуть розміщені кнопки "Хочу" та "Отримати".
Перша кнопка допоможе користувачеві скласти список покупок, які він хоче здійснити. Також це допоможе його друзям визначитись з подарунком до дня народження чи з іншого приводу.
Розробники також зазначили, що ця кнопка допоможе відстежувати смаки користувачів соціальної мережі та пропонувати їм персональну рекламу у відповідності до потреб.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 30 днів без соцмереж - це реально!
Друга кнопка переадресовуватиме користувача на сайт компанії-продавця, щоб одразу оформити замовлення на той чи інший товар.
Поки що кнопки не будуть доступні на інших сайтах. Таким чином Facebook продовжуватиме розвивати напрямок електронної комерції. Це допоможе мережі посилити позиції на ринку інтернет-реклами.
Зараз Facebook посідає друге місце після Google на цьому ринку з обсягом реклами 11% проти 54% в пошуковика. Не виключено, що Facebook може почати брати орендну плату за використання кнопки Collect та брати відсоток, запущений нею.