Facebook цікавиться кіно, книгами та фітнесом
Керівник відділу розвитку бізнесу Facebook Ден Роуз бачить майбутнє екосистеми додатків соцмережі саме в цих галузях.
Коли мережа тільки запустила додатки, головним "двигуном прогресу" були передусім ігри. Однак зараз цей ринок втрачає прибутки.
Роуз впевнений, що наступна хвиля популярності прийде завдяки генераторам контенту начебто новинних медіакорпорацій. Виявилося, що користувачі діляться один з одним мільйонами статей і новинних заміток. За ними йде музика на зразок Spotify. Він додав, що музика стала соціальною завдяки Facebook.
"Наступною хвилею контенту будуть фільми, книги і фінтес-додатки. У кіноіндустрії найбільшою фігурою є Netflix, яка недавно здолала всі законодавчі бар'єр і запустила можливість "ділитися" контентом. Тепер користувачі зможуть повідомити через стрічку оновлень, що вони в даний момент дивляться, і рекомендувати фільми або телепрограми друзям", - пояснив Роуз.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 11 причин, чому ви ніколи не залишите Facebook. І відповідей на них
У компанії готують до запуску новий функціонал, який дозволить постачальникам контенту зчитувати інформацію, якою діляться користувачі, щоб видавати найбільш релевантні рекомендації. Таким чином, створюють замкнене коло комунікації, за якого Facebook привертає користувачів на сайт Netflix, і ті, коли діляться статусами про те, що дивляться, повертають трафік назад на Facebook.
Щодо книг, то соцмережа зацікавлена в додатках типу GoodReads, які також дозволяють ділитися з друзями інформацією про цікаві книжкові новинки.
Фітнес теж став вкрай популярним серед користувачів мобільних версій. Додатки в цій сфері Роуз вважає дуже перспективними, тому що багато користувачів, під час зайнять спортом, часто діляться інформацією про свої досягнення: публікують результати тренувань, дальність пробігу, вправи та інший контент.