Ford випустив свій перший гібрид, який можна буде заряджати від розетки
25 липня 2012, 10:56
Фото: motorauthority.com
Концерн Ford запустив свій перший заряджуваний від розетки гібрид C-MAX Energi, який проїжджає 885 км без необхідності відвідати заправну станцію. Авто з'явиться у продажу восени цього року.
Близько 30 км автомобіль проїжджає лише на електротязі, пише The Financial Times.
У компанії акцентують на тому, що електричний пробіг машини, коли двигун внутрішнього згоряння не використовують, майже вдвічі більший від аналогічного показника у Toyota Prius.
Натомість загальний пробіг в більш ніж 880 км робить новинку "єдиним гібридом, який проїде на одному баку від Сакраменто до Сан Дієго".
Згідно з даними компанії, C-MAX Energi також на 50 к с потужніший від "Пріуса". Сумарна потужність новинки становить 188 к с, її забезпечує 2-літровий бензинововий мотор та електродвигун. Витрата палива в змішаному циклі - 2,5 л на 100 км.
Також до автомобіля доступний додаток для смартфонів MyFord, який дозволяє з мобільного телефону відстежувати зарядку машини, шукати зарядні станції або планувати подорожі.
C-MAX Energi стане частиною першою гібридною лінійки Ford в Північній Америці
Автомобільу найближчому майбутньому буде доступний для замовлення. Нагадаємо також, що зараз компанія вже відкрила замовлення на гібридний C-MAX Hybrid, який має стати найдоступнішим автомобілем з альтернативною силовою установкою в США. Базова вартість цього гібрида - $25 995, що на $1300 нижче, ніж Toyota Prius.
Ці дві моделі до кінця цього року будуть доповнені ще трьома машинами, які використовують електротягу. Серед них - новий Fusion Hybrid, який з'явиться восени, і Fusion Energi plug-in hybrid, на який очікують в кінці року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Електромобілі заряджатимуться під час руху
Ford користується шаленою популярністю у США. Фото: avtoslesar.su
Нагадаємо, що американська компанія Ford готується змінити генеральну лінію свого дизайну. Наприкінці 90-х концерн впровадив свій фірмовий стиль, названий "new edge" (нова грань). Яскравим представником того напряму був Focus першого покоління. Потім придумали так званий "кінетичний дизайн", який втілився в сучасних Mondeo, Fiesta, Kuga та інших моделях. Тепер настав час знову радикально змінити образ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Європа на порозі автомобільної кризи
Представлений концепт-кар Evos демонструє "обличчя", яке успадкують і легкові моделі, і кросовери, і мінівени. У компанії запевняють, що перші новинки, створені в такій стилістиці, побачать світ вже наступного року.