H&M запустила новий бренд одягу для елегантних жінок
H&M планує поступово розвивати нову мережу: протягом декількох днів відкриють магазини в Копенгагені і Стокгольмі, а до кінця року відкриють магазини у Барселоні, Берліні, Мілані та Парижі.
Новий бренд шведської компанії створений тільки для жінок. Згідно з повідомленням H&M, цільовою групою бренду є жінки, які хочуть одягатися більш вишукано і елегантно, але за розумну ціну. Це ще один бренд від H&M після Collection of Style, який дебютував на ринку в 2007 році, і також призначений для жінок, які можуть витратити більше грошей на одяг.
Новий бренд розділили на чотири колекції, завдяки чому дами зможуть укомплектувати весь гардероб, у тому числі, необхідні аксесуари.
"Ми хотіли, щоб у колекції було все необхідне жінці. Взуття, сумки, нижня білизна, прикраси і косметика для жінок такі ж важливі, як одяг", - зазначив креативний директор нового бренду Семюель Фернсторн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: H&M просить у клієнтів старий одяг в обмін на знижки
У колекції & Other Stories сукні коштуватимуть від 25 до 125 фунтів, спідниці - 29-45 фунтів, блузки - 39-65 фунтів. Ціни на аксесуари починаються від 10 фунтів, а на сумки - від 12 до 125 фунтів.
H&M створює новий бренд, аби потіснити на ринку свого найбільшого конкурента - іспанську групу Inditex з її брендами Zara і Bershka. Минулого року прибуток Inditex значно зріс, у тому числі, завдяки Інтернет-магазинам. Для порівняння: акції іспанських компаній в минулому році збільшилися на 67%, а частка H&M - лише на 1,5%.
Експерти вважають, що створення нового бренду є хорошим рішенням.
"У цьому немає нічого нового для модних компаній. H&M слідує стопами Inditex, яка також провела інтенсивну диверсифікацію своїх брендів. Насправді, вони повинні були робити це давно, тому що компанія стала занадто залежною від марки H&M і не змогла залучати інші групи клієнтів", - зазначила Ізабель Кавілл, аналітик дослідницької фірми Planet Retail.