H&M просить у клієнтів старий одяг в обмін на знижки
Представники H&M пообіцяли прийняти будь-який одяг, незважаючи на його стан, чи марку виробника.
За кожен мішок одягу клієнт отримає купон. Починаючи з лютого, шанувальники марки зможуть здати свій одяг у магазинах мережі у 48 країнах світу, в яких мережа працює. Більше деталей представники H&M не розголошують.
Згідно з повідомленням мережі, H&M збиратиме одяг для того, щоб зменшити шкідливий вплив на екологію від його утилізації. Кожного року на смітник викидають майже 95% одягу, який можна було б використати знову. До прикладу, наводить H&M, пересічний американець викидає близько 30 кг одягу, а загалом у Штатах викидають до 8 млрд старого одягу кожного року. Лише 15% уживаного одягу віддають на переробку.
У H&M наголошують, що вони є першою у світі мережею одягу, яка оголисила про збір вживаних речей для їх подальшої переробки. Однак від квітня схожу акцію проводить і британська марка Marks & Spencer.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одяг через Інтернет можна буде купувати за допомогою 3D-зображень
У рамках акції shwopping ( поєднання англійських слів shopping (закупи) і swapping (заміна) клієнти можуть здати старі речі у магазинах мережі Marks & Spencer або спеціальних пунктах Oxfam. Саме ця організація вирішує подальшу долю зданих речей: продаж, повторне використання, або ж переробка.
У листопаді Marks & Spencer випустила перші пальта, які зробили із переробленої шерсті уживаного одягу. Представники Marks & Spencer повідомили, що до цього часу клієнти мережі принесли понад 2 млн кг старого одягу. Цього тижня марка оголосила, що розпочинає збір старого одягу серед працівників своєї мережі.
Згідно зі звітом, який підготувала організація WRAP, яка пропагує переробку матеріалів, чверть купленого одягу у Великобританії викидають на смітник. Вартість одягу, який відправляють на сміттєзвалищі, оцінюють у 140 мільйонів фунтів.
За матеріалами: Gazeta Wyborcza.