МТС відреагувала на рекомендації Антимонопольного комітету
Про це повідомила прес-служба компанії.
В "МТС-Україна" повідомили, що зміни більше за всіх відчують абоненти, які підключені до регіональних тарифів. База таких абонентів нараховує понад 4 млн осіб.
"Їхній місячний рахунок в результаті може зменшитись на 15-20%", - зазначили в компанії.
Зміни торкнулись тарифної лінійки "Супер МТС", в якій вартість дзвінків на номери мережі після вичерпання пакетних хвилин знижено на 20% - до 0,6 грн за хвилину. Також у цій лінійці знижено на 8% - до 1,1 грн/хв вартість хвилини розмови на номери інших операторів.
Окрім того, компанія знизила на 17% - до 1 грн/хв – тариф на дзвінки на міські номери для контрактних абонентів, та тих, хто користується послугами передоплати.
Експерт зі зовнішніх зв’язків Західного управління "МТС-Україна" Володимир Хіцяк на своїй сторінці у мережі Facebook спростував заяви деяких ЗМІ, в яких йшлося про те, що в Україні користувачі платять за мобільний зв'язок удвічі дорожче, аніж в Європі.
"Середній місячний чек пересічного українського абонента становить плюс-мінус 40 грн. це відкрита інформація на основі фінансових звітів мобільних операторів. Підкажіть нещасним європейцям, де їм знайти оператора в Європі, послугами якого можна було б користуватись за €2 на місяць", - написав Володимир Хіцяк.
Нагадаємо, раніше Антимонопольний комітет України зобов’язав двох найбільших операторів мобільного зв’язку – компанії "МТС-Україна" та "Київстар" – привести тарифи на свої послуги до економічно обґрунтованих.