Найбільший скандинавський авіаперевізник може збанкрутувати
Відучора тривають інтенсивні переговори між профспілками і керівництвом компанії. Сторони ніяк не можуть погодити план жорсткої економії, яка просто необхідна для порятунку перевізника.
Підписання угоди зі спілками є обов’язковою умовою для початку плану порятунку компанії, який підготували уряди Данії, Швеції і Норвегії, що становить $515 млн.
Авіакомпанія планує звільнити 6 тис співробітників із 15 тис, що до цих пір працюють в компанії, а також скоротити зарплату і пенсії на 17%, натомість збільшити кількість робочих годин.
У ніч переговорів на нові умови погодилися дві профспілки, що представляють норвезький екіпаж, а вранці свою згоду підтвердили шведські співробітники компанії. Наразі тривають переговори з п'ятьма іншими профспілками.
Найскладніше керівництву компанії домовитися з пілотами, які не погоджуються на скорочення заробітної плати і пенсій.
Рішення про долю авіакомпанії вирішуватиме рада директорів компанії, що повинна була винести вердикт для SAS ще до опівночі неділі. Однак через тривалі переговори з профспілками керівництво ще не змогло оприлюднити своє остаточне рішення. За інформацією Шведського радіо, фінансовий стан SAS дозволяє продовжити переговори лише до сьогодні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Iberia планує скоротити 4,5 тис робочих місць
SAS вже відмінив кілька сьогоднішніх рейсів через відмову персоналу обслуговувати перельоти.
Керівництво SAS пропонує спілкам погодитися на план значної економії - скорочення заробітної плати на 12%, збільшення годин роботи, зменшення відпустки, нижчий рівень внесків роботодавця до пенсійного фонду. Минулої ночі керівництво запропонувало нові умови, які наразі є предметом переговорів.
В Інтернет-ЗМІ трьох скандинавських країн побутує думка, що керівництво прийме рішення про банкрутство SAS. Зі збережених елементів рада директорів спробує створити нову авіакомпанію під іншим ім'ям. Таким чином, після 67 років у небі може зникнути авіакомпанія, яка ще донедавна була гордістю скандинавів.
За матеріалами: Gazeta Wyborcza.