Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

НБУ спростував інформацію про закупівлю послуг таксі за ціною 349,7 грн за кілометр

НБУ спростував інформацію про закупівлю послуг таксі за ціною 349,7 грн за кілометр
Фото: Наталія Сколоздра / iPress.ua
Національний банк спростовує інформацію про проведення закупівлі послуг таксі за ціною 349,7 грн за один кілометр.

За даними Нацбанку, компанія-переможець торгів на Prozorro запропонувала вартість проїзду по Києву в денний час 6,4 гривні за кілометр, у нічний - дев'ять гривень за кілометр.

"Інформація про те, що Нацбанк закупив послуги таксі за ціною 349,70 грн/км не відповідає дійсності", - йдеться на сайті системи ProZorro.

"Розрахунок умовної ціни вказано в комерційній пропозиції переможця торгів компанії "Август Груп" на сайті Prozorro", - наголошують у повідомленні.

Згідно з пропозицією, 40% від ціни - денний тариф вартості проїзду по Києву, який становить 6,4 грн/км; 30% - нічний тариф вартості проїзду по Києву (9 грн/км); 5% - денний тариф вартості проїзду за межами Києва в один бік (7,25 грн/км); 5% - денний тариф вартості проїзду за межами Києва в обидва боки (14,5 грн/км); 5% - нічний тариф вартості проїзду за межами Києва в один бік (9,85 грн/км); 5% - нічний тариф вартості проїзду за межами Києва в обидва боки (19,70 грн/км); 5% - тариф очікувань (3 грн/км); 5% - замовлення мікроавтобуса погодинно (280 грн/год).

НБУ відзначає, що ціна 349,7 грн/км - це умовна сукупна ціна цих восьми прогнозованих послуг за кілометр.

"Цей показник використовують тільки для оцінки та вибору переможця. Фактична вартість послуг буде визначатися при замовленні, за відповідним тарифом із пропозицією переможця", - йдеться у повідомленні.

Компанія-переможець ПП "Август Груп", була єдиною, що взяла участь в торгах, і запропонувала відповідні послуги.

Читайте також: Обійти ProZorro: як чиновники продовжують заробляюти на тендерах

Нагадаємо, що філія "ВРТП "Укргазенергосервіс" ПАТ "Укртрансгаз" 15 вересня оголосила тендер на закупівлю нових легкових автомобілів на очікувану суму 77,51 млн грн.Компанія планує замовити 83 автомобіля. В тому числі, 11 п’ятимісних седанів із бензиновими двигунами Євро-5 1991-3000 куб см., АКП, клімат-контролем, шкіряним оздобленням сидінь, керма і важеля, легкосплавними дисками та асистансом паркування спереду і ззаду

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян