Опозиція починає нову рекламну кампанію
Про це заявив один із лідерів ООБ Арсеній Яценюк на прес-конференції у Львові.
Ці ролики матимуть просвітницький характер і будуть розповідати про плани опозиції у новому парламенті.
"Від сьогоднішнього дня Об’єднана опозиція розкриває свій план змін в Україні. Наші політичні ролики будуть спрямовані на те, щоб донести до українців наше бачення України: що конкретно і в якій галузі ми хочемо зробити. Не просто – за все добре і проти всього поганого, а дуже цілі і завдання в освіті, медицині, сільському господарстві, у праві і справедливості, у забезпеченні першим робочим місцем", - наголосив Яценюк.
"Ми розкриваємо основні тези на підставі тих законопроектів, які вже зареєструвала у Верховній Раді Україні Об’єднана опозиція для розгляду у новому парламенті", - резюмував політик.
Нагадаємо, цьогоріч у парламентській кампанії політичні партії визначили найбільш пріоритетною телевізійну рекламу: на неї лідери перегонів витрачають вдвічі більше грошей, ніж на виборах у 2007 році. Понад 4 тис політичних роликів у серпні показали сім топових телеканалів України. Це майже в півтори тисячі разів більше, ніж у липні.
Експерти з'ясували, що лідером реклами на телебаченні є Наталія Королевська.
Як повідомляв iPress.ua, невдовзі на Першому національному каналі покажуть фільм, спрямований проти екс-прем'єр-міністра Юлії Тимошенко. Про це заявив народний депутат від БЮТ Сергій Соболєв в ефірі Першого національного.